PPC na stojáka #11: ty nej body z přednášky Petry Pacákové

Sepsali jsme pro vás několik postřehů, které nás zaujaly na posledním setkání PPC lidu. Tentokrát jsme k nám pozvali Petru Pacákovou z agentury ACOMWARE.

Jak to vypadá s budoucností PPC specialistů?

  • Stále více automatizace  - podle Petry nepovede ke snižování časových dotací, ale ke změně náplně práce PPC specialisty - stanou se více markeťáky.
  • PPC specialisti budou mít více času zkoumat nové věci, nástoje typu Collabim, Marketing miner, Google Optimize, Search Console, Google My Business, Similar web, Google Data Studio a více se věnovat hlubším analýzám.
  • Při strukturování kampaní se díky automatizaci upouští od pokročilé segmentace.
  • Nedoporučuje se sledovat výsledky automatů příliš brzy, počkejte až bude po fázi učení.
  • Při přísnějším cílu si systém sahá po levnějších zákaznících, což jsou ti v remarketingových seznamech, je třeba proto myslet i na akviziční kampaně.
  • Pokud nemáte dostatek konverzí, řešte to mikrokonverzemi - například konverze = vložili produkt do košíku.
  • Analyzujte, zda vám neklesá počet nových návštěvníků na úkor vracejících se.

CSS systémy

  • PPCčkař ani klient nemusí vědět, že jsou jeho produkty v Shopping Ads (SA) propagovány přes CSS.
  • Může se tak stát, že jsou klientovy produkty zobrazovány 2x - inzeráty z SA a CSS spolu nesoupeří v aukci!
  • Inzerce přes CSS systém vytváří možnosti různých strategií, testování, kdo doručí lepší výkon

Testování webové stránky

  • Testujte výkon stránek pomocí Google Optimize, vyměňte například banner a sledujte jak se mění konverzní poměr.
  • Lze pohodlně nasadit přes Google Tag Manager.

Brzy doplníme prezentaci i video z přednášky, takže #staytuned.

A dejte nám vědět, jestli se vám na posledním PPC na stojáka líbilo. Uvítáme i tipy, koho pozvat jako spíkra příště.

Přidat komentář