Jak kontaktovat podporu na Facebooku a požádat ji o pomoc?

Kontaktovat podporu na Facebooku může být pro běžného uživatele skutečným oříškem. Neexistuje žádný veřejný e-mail, telefonní číslo nebo online chat, na který byste se v případě problému mohli obrátit. Uživatelé tak často hledají rady a tipy v různých skupinách na Facebooku nebo fórech. A není se čemu divit. Na Facebooku najdeme přes 1 miliardu aktivních uživatelů každý den. Dokážete si představit, jak by to vypadalo, kdyby existovala online podpora na kterou by se mohl obrátit úplně každý?

Pokud jste běžný uživatel, můžete si projít Často kladené otázky (FAQ), kde už podle názvu asi tušíte, co na dané stránce najdete. Najdete zde spoustu jednoduchých vysvětlení ke všem běžným problémům, které uživatelé obvykle mají.

  • Nastavení účtu - Upravte si nastavení, spravujte si upozornění a získejte přehled o změnách názvu.
  • Přihlášení a heslo - Nezapomeňte, že dostatečně silné heslo a dvoufázové ověření je základ. Pokud i přesto máte problém s přihlášením, můžete se obrátit přímo zákaznickou podporu.

  • Soukromí a zabezpečení - Nastavte si, kdo uvidí obsah, který sdílíte a zlepšete si zabezpečení účtu.
  • Marketplace - Zjistěte, jak na Facebooku nakupovat a prodávat.
  • Skupiny - Naučte se vytvářet a spravovat svou skupinu.
  • Stránky - Zjistěte, jak vytvořit, používat a sledovat svou stránku.

3 osvědčené tipy, jak vyřešit problém na Facebooku

Pokud jste firma a máte business účet, budete mít kontaktování podpory na Facebooku o něco jednodušší. Vyzkoušet můžete jednu z následujících variant:

1. Podpora Facebooku

Vyhledeje si Facebook Business Support a spojte se s nimi v chatu. Odpověď získáte pomerně rychle. Nezapomeňte na to, že česká podpora neexistuje a konverzace bude probíhat v angličitině.

2. Kontaktujte svého account managera

Utrácíte více než 20 000 eur měsíčně? Pak můžete o pomoc požádat account managera a řešit problém přímo s ním.

3. Formulář Facebooku

Odvolejte se. Facebook má k dispozici různé formuláře. Stačí vyplnit, čeho přesně se váš problém týká, odeslat a pak už jen čekat. Samozřejmě musíte být trpěliví, odpověď může přijít klidně i během několika dní.

Nepovedlo se vám to přes žádnou z výše zmiňovaných variant? Nezoufejte. Pro všechny uživatele, kteří občas tápou v business účtech má Facebook k dispozici centrum nápověd. V tomto centru najdete různé tipy, řešení potíží (problémy s vyúčtováním, účtem, firemní stránkou) a průvodce, jak nejlépe využít nástroje, které Facebook pro firmy nabízí.

Za BESTETO

 

Natka

Přidat komentář

Sledujte články v RSS