Návod: Jak kontaktovat podporu na Facebooku a požádat ji o pomoc?

Kontaktovat podporu na Facebooku může být pro běžného uživatele skutečným oříškem. Neexistuje žádný veřejný e‑mail, telefonní číslo nebo online chat, na který byste se v případě problému mohli obrátit. Uživatelé tak často hledají rady a tipy v různých skupinách na Facebooku nebo fórech. A není se čemu divit. Na Facebooku najdeme přes 1 miliardu aktivních uživatelů každý den. Dokážete si představit, jak by to vypadalo, kdyby existovala online podpora na kterou by se mohl obrátit úplně každý?

Pokud jste běžný uživatel, můžete si projít Často kladené otázky (FAQ), kde už podle názvu asi tušíte, co na dané stránce najdete. Najdete zde spoustu jednoduchých vysvětlení ke všem běžným problémům, které uživatelé obvykle mají.

  • Nastavení účtu — Upravte si nastavení, spravujte si upozornění a získejte přehled o změnách názvu.
  • Přihlášení a heslo – Nezapomeňte, že dostatečně silné heslo a dvoufázové ověření je základ. Pokud i přesto máte problém s přihlášením, můžete se obrátit přímo zákaznickou podporu.
  • Soukromí a zabezpečení – Nastavte si, kdo uvidí obsah, který sdílíte a zlepšete si zabezpečení účtu.
  • Marketplace — Zjistěte, jak na Facebooku nakupovat a prodávat.
  • Skupiny — Naučte se vytvářet a spravovat svou skupinu.
  • Stránky — Zjistěte, jak vytvořit, používat a sledovat svou stránku.

3 osvědčené tipy, jak vyřešit problém na Facebooku

Pokud jste firma a máte business účet, budete mít kontaktování podpory na Facebooku o něco jednodušší. Vyzkoušet můžete jednu z následujících variant:

1. Podpora Facebooku

Vyhledeje si Facebook Business Support a spojte se s nimi v chatu. Odpověď získáte pomerně rychle. Nezapomeňte na to, že česká podpora neexistuje a konverzace bude probíhat v angličitině.

2. Kontaktujte svého account managera

Utrácíte více než 20 000 eur měsíčně? Pak můžete o pomoc požádat account managera a řešit problém přímo s ním.

3. Formulář Facebooku

Odvolejte se. Facebook má k dispozici různé formuláře. Stačí vyplnit, čeho přesně se váš problém týká, odeslat a pak už jen čekat. Samozřejmě musíte být trpěliví, odpověď může přijít klidně i během několika dní.

Nepovedlo se vám to přes žádnou z výše zmiňovaných variant? Nezoufejte. Pro všechny uživatele, kteří občas tápou v business účtech má Facebook k dispozici centrum nápověd. V tomto centru najdete různé tipy, řešení potíží (problémy s vyúčtováním, účtem, firemní stránkou) a průvodce, jak nejlépe využít nástroje, které Facebook pro firmy nabízí.

 

Moc děkujeme za veškeré dotazy. Bohužel nejsme zákaznická podpora od Facebooku a s danými problémy vám pomoct nedokážeme.

Natálie Timčenková
Natálie Timčenková
22. 06. 2021
Natka pracuje v BESTETO jako obsahový specialista — píše články na blog, stará se o sociální sítě a organizuje akce pro markeťáckou komunitu a veřejnost. 

Komentáře (29)

Hana Zábranská30. 9. 2021, 10:40
Dobrý den, spravuji stránku na facebooku, která je nedávno založená. Nemá někdo radu, jak udělat to, aby se zobrazovaly recenze, které mí klienti napíší? I když mám v nastavení hodnocení zapnuté a je viditelné, stále se napsané recenze v sekci hodnocení neukazují. Zároveň mám problém s tím změnit @uživatelské jméno. Nevíte někdo co pro to mohu udělat? Díky
Natalie Timcenkova30. 9. 2021, 1:28
Hezký den, nehlásí vám to chybu, když chcete změnit název stránky? Není toto jméno už použité, používáte povolené znaky? Máte dostatečná práva? Zkuste se mrknout, mělo by to normálně fungovat. Za BESTETO Natka
Simona Fečová16. 9. 2021, 4:34

Dobrý den
Potřebuji poradit, omylem jsem odstranila ze své facebookove stránky sebe jako správce, jelikož tam nikdo jiný není tak se tam nemohu dostat. Jde tento omyl nějakým způsobem vrátit.

Pavlína14. 9. 2021, 10:31

Dobrý den, v neděli se mi někdo naboural do fb účtu a nemohu se k němu dostat. Vše jsem nahlásila, ale fb mi dal přístup úplně do jiného profilu, než byl ten původní můj, je úplně prázdný, a nevím, kde se mám odvolat nebo co dále řešit. NYní se objevuje u té stávající, že obsah je nedostupný.
Děkuji

Natálie Timčenková15. 9. 2021, 8:29

Dobrý den Pavlíno, doporučujeme se zase obrátit na podporu. Detailně jim popište, že toto není ten profil, o který jste přišla. Případně jim pošlete i printscreeny.

Za BESTETO Natka

Ondra14. 9. 2021, 7:57

Erik Best má články Final word na internetu, jež jsou propojeny s Facebookem. Když se k odběru jeho článků přihlásíte, tak je můžete i komentovat v komentářích pod článkem. Já se nyní už dva měsíce k těmto komentářům připojit nemohu, a na můj dotaz proč nemohu, mě bylo z jeho kanceláře sděleno, že to je kvůli technickým potížím s Facebookem. Můžete mě říci jak se dá tento problém vyřešit?

Natálie Timčenková15. 9. 2021, 8:27

Dobrý den, Ondro, jelikož se nejedná o vaší stránku, pravděpodobně s tím nic neuděláte. Může se jednat o technické potíže od Facebooku, ale taky nemusí. Toto by měl vyřešit majitel stránek.

Za BESTETO Natka

Michal9. 9. 2021, 8:21

Zdravím,

jsem správcem několika firem na FB. Aktuálně řeším komplikaci takovou, že došlo k blokaci účtu firmy na FB Business, nejspíš následkem, kdy náš zaměstnanec nezměnil úhradu po expiraci platební karty. Účet byl zablokován. Když jsem se to snažil vyřešit, došlo i k zablokování mého účtu a to podle toho co to píše tak trvale. Chtěl jsem způsob úhrady změnit, ale nelze provést, protože jsem blokován, nemohu ani kliknout na kontrolu a ověření firmy, nebo mojí osoby, protože jsem blokován a přitom mám na FB svoji identitu ověřenou dokladem. Nevím, kam se obrátit, protože se točím v kruhu, jeden odkaz Kontaktujte podporu mě pošle jen na další stránku, takto 5x za sebou a pak jsem najednou zpět v Kvalita účtu s informací, že účet je blokován. Rozhodně nechci mazat ani svůj profil, ani stránku FB firmy, obě mají více jak 10ti letou historii. Nikde jsme nic neporušili a jediné, co mě napadá je expirace platební karty. Nesetkali jste se s tím někdy?

Natálie Timčenková15. 9. 2021, 8:21

Krásný den, Michale, s tímto problémem bohužel zkušenost nemáme. Ale jelikož máte blokovaný účet, nemůžete odpojit stránku, abyste ji znovu napojil do účtu nového. A pokud se vám nepovede spojit s podporou, budete muset založit stránku novou a začít zase od začátku.

Za BESTETO Natka

Soňa7. 9. 2021, 6:37

Dobrý den. Dala jsem známému žádost o přátelství. Teď mi pod jeho fotkou naskakuje místo žádost odeslána,pouze sledují. Co to znamená? Žádost zatím nepřijal.Děkuji

Natalie Timcenkova30. 9. 2021, 1:25
Dobrý den, Soňo, když někoho sledujete, uvidíte jeho příspěvky ve svém kanálu vybraných příspěvků. To znamená, že automaticky sledujete lidi, s nimiž jste přátelé. Více informací najdete zde — https://www.facebook.com/help/382751108453953 Za BESTETO Natka
Olga Fedakova2. 9. 2021, 4:45

Dobrý den
Je možné si vyžádat Rozhovory z dne od 14.12.2020 do 26.12. 2029
Prosím o pomocí

Natalie Timcenkova30. 9. 2021, 1:16
Dobrý den, Olgo, bohužel, rozhovory ani odeslané zprávy z Facebooku získat nelze. Za BESTETO Natka
Lenka25. 8. 2021, 1:18

Dobrý den, je nepřípustné, aby cizí člověk obtěžoval mé FB přátele na mém profilu u veřejného příspěvku nevhodnými komentáři a to opakované. Tomuto cizímu člověku jsem v linku po slušném upozornění napsala důrazněji, že je hysterik, ať můj profil opustí. Daný člověk můj komentář nahlásil a FB bez přezkumu udělil ban. Tentokrát na 30 dní. Odklikla jsem u oznámení nesouhlas a po hodině byla vyrozuměna, že pravidla komunity skutečně porušuji. Toto je absurdní. Takto by mohl nahlašovat každý s rozdílným názorem. Jak se banu zbavit?

Natálie Timčenková3. 9. 2021, 6:53

Hezký den, Lenko, jinak než přes kontaktování zákaznické podpory na Facebooku to nepůjde. Zkuste jim popsat celou situaci, případně si pro příště toho člověka zablokujte nebo omezte zobrazení pouze pro pro vaše přátelé. Bohužel v některých věcech jedná Facebook přísně a nezkoumá, jak to doopravdy bylo. Za BESTETO Natka

Jozef lazar6. 9. 2021, 12:29

Jak zabránit cizím lidem aby obtěžovaly mě přátele hanlivými správami?

Natalie Timcenkova30. 9. 2021, 1:20
Dobrý den, bohužel odesílání zpráv nelze nijak zakázat. Pokud náhodou někomu z vašich kontaktů dojde nevyžádaná zpráva, může ji nahlásit nebo si daného člověka zablokovat. Za BESTETO Natka Za BESTETO Natka
Veronika24. 8. 2021, 8:43

Dobrý den, nemohu se přihlásit ke svému účtu na fb. Chce to po mě autentizační kód, ale problém je v tom, ze jsem fb účet neměla v autentizační aplikaci nahraný. Je nějaká možnost získat účet zpět? Podporu fb nemohu dohledat. Uz jsem četla, ze to jde, ale budu muset odpovědět na spoustu otázek, problém je tom, ze netusim jak se k těmto otázkám a dokazování, ze je účet muj, nemohu dostat. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Veronika.

Václav28. 8. 2021, 7:46

Dobrý den, stalo se mi to samé na dovolené, od 23.8.2021 se nemohu priplásit jinak než pomocí autentizačního kód, ale ten nefunguje. Jsou nějaké možnosti jak toto obejít ? Vašek

Natálie Timčenková3. 9. 2021, 6:51

Hezký den, Veroniko, někdy tento kód chodí i SMSkou. Zkuste kontaktovat zákaznickou podporu (https://m.facebook.com/hacked) a popište jim, jaký máte problém. Pravděpodobně to bude běh na dlouhou trať, tak se nevzdávejte a případně ji zkuste kontaktovat i víckrát. :) Za BESTETO Natka

Kateřina23. 8. 2021, 7:43

Dobrý den,

Zajímalo by me zda nemáte někdo zkušenosti s trvalým odstraněním fcb účtu… Zda účet nelze smazat dřív než za 30 dní.

Natálie Timčenková3. 9. 2021, 6:46

Hezký den, Kateřino, bohužel, to nejde. Vždy je potřeba čekat 30 dní než bude účet trvale smazán.

Za BESTETO Natka