Oranžáda podcast s Láďou Vitoušem: Vyplatí se vůbec investovat do PPCček?

Ladislav Vitouš je PPC specialista na volné noze, fanoušek Dračího doupěte a také jeden z řečníků březnového PPC na stojáka. Jsme rádi, že souhlasil s nahráváním podcastu, protože PPC reklama je naše oblíbené téma. Poslechněte si, jaký má názor na investování do PPC reklamy nejen během současné krize, co doporučuje sledovat při vyhodnocování kampaně a jakým chybám radí se vyhnout.

Střípky z podcastu

„Přemýšlejte o PPCčkách jako o investici. Roční výnos u akcií je v jednotkách procent. PPC systémy jsou schopné vydělat dvou až třínásobek toho, co do nich vložíte."

„Nahlížejte na čísla střízlivě."

„Nejčastější chyba je zaměňovat obrat a zisk."

ppc reklama

Na co jsme se Ládi zeptali

01:20   Je lepší během (korona)krize inzerci zastavit, nebo naopak posílit investice?

02:58   V čem je podle tebe největší přínos investic do PPC reklamy?

04:52   Mají PPCčka i nějakou nevýhodu?

06:28   Vyplatí se investovat do PPC specialisty a od jakého obratu?

10:50   Jak nejlépe vyhodnotit návratnost PPC kampaní?

12:45   Jaké náklady brát v úvahu, když chci zjistit návratnost kampaně?

14:50   Co říkáš jako specialista na nepřesná data v jednotlivých systémech?

17:08   Jaký nástroj pro vyhodnocování doporučuješ?

Podcast

 

Jestli jste fanoušci PPCček, můžete si poslechnout i ostatní podcasty s řečníky PPC na stojáka, nebo se podívat na záznamy přednášek.

Za BESTETO

Maruška

Přidat komentář

Sledujte články v RSS