Marketingové novinky: Čeká nás dvojitá dávka Stories a Rohlik.cz boduje s novou reklamou

Z marketingu u nás a ve světě

Protože některé zajímavé novinky najdeme na webu, který je v angličtině, označili jsme je (*) a můžete si vybrat, jestli článek přeskočíte, nebo ne. 

  • Pokud vám práce z domu vyhovuje a plánujete u ní ještě nějakou dobu zůstat, pusťte si záznam konference CzechCrunch Onlajn. Známe osobnosti se zaměřily na témata práce na dálku, proměnách byznysu a produktivity.
  • *Už víme, že značky zamířily na TikTok. Teď se můžete inspirovat tím, jaké reklamy patřily mezi ty nejlepší. V článku najdete i stručný přehled různých formátů reklamy.
  • Rohlik.cz sklízí úspěch a pochvaly za svoji poslední reklamu. Už jste ji viděli?
  • Češi vyráží na dovolenou, celkem rychle se vrací i do resturací. Někde na zákazníky ještě čekají, ale blbá nálada a spořící mód se naštěstí nekoná. Přečtěte si, jaká čísla ukázal průzkum z kartových útrat realizovaných prostřednictvím České spořitelny.
  • Další podcastové hvězdy se přidávají ke Spotify a brzy se tak můžete těšit na podcast s tematikou kriminálního práva, který rozjíždí Kim Kardashian. Milovníky komiksů potěší superhrdinský podcast z dílny DC Comics. 
  • Instagram chce dát více prostoru Příběhům. Začal proto testovat dvojitý feed Stories. Podívejte se, jak to v budoucnu může vypadat.
  • *A máme tady Instagram podruhé. Nelíbí se mu rostoucí Tik Tok, takže se snaží ukázat svým uživatelům, že co umí Tik Tok, zvládne bez problému taky. Nová funkce Reels umožňuje vytvářet 15 vteřinová videa, do kterých lze přidat hudbu a různé efekty. Po Brazílii je zatím tato funkce dostupná v Německu a Francii.
  • Na závěr ještě jedna zpráva z českého rybníčku - Heureka žaluje Google, konkrétně požaduje 394 857 000 Kč jako náhradu ušlého zisku.

Ze života BESTETO

  • Potřebujete používat Mergado, ale nesnášíte fázi, kdy se prokousáváte funkcemi? Školení vám pomůže se rozkoukat mnohem rychleji. Ať nekupujete zajíce v pytli, napsali jsme článek s postřehy z workshopu pro začátečníky
  • Od středy 1. 7. platí nové povinné parametry na Heurece. Jestli to ještě nevíte, Patrickův článek nesmíte vynechat. 

heureka

  • Zítra (30. června) končí přihlašování na offline ShopCamp pro e-shopaře. My máme letos do hlasování o programu zařazené hned 2 workshopy - Lukáš si připravil téma Produktová inzerce v Google Ads - alfa a omega PPC inzerce pro e-shopy a Vláďa se přihlásil s workshopem Jak začít s cenotvorbou na svém e-shopu. Ale abyste si je mohli poslechnout, potřebujete lístek. ;)

Odstartujte úspěšně do nového týdne a za měsíc ahoj!

Za BESTETO

Maruška

Přidat komentář

Sledujte články v RSS