Marketingové novinky: Biano pixel a skvělé zprávy z Facebooku

Z marketingu u nás a ve světě

  • Dříve udával trendy Instagram, teď tuto roli přebírá TikTok. Protože jeho uživatelé mají v oblibě různé výzvy, Instagram nechce zůstat pozadu. Zkontrolujte si, jestli vám do Stories přibyla nová nálepka Challenge a rovnou ji vyzkoušet pro zvýšení metriky Engagement.
  • Jste zvyklí při práci slyšet zvuky kanceláře a teď vám je doma ticho nepříjemné? Asi nejste jediní, protože vznikla stránka imisstheoffice.eu, na které si můžete přehrát hrčení tiskárny nebo klapání klávesnice.
  • Instagram podruhé - pro ty z vás, kterým vadilo psaní DMs (soukromých zpráv) na Instagramu v telefonu, máme dobré zprávy. Odepisovat už můžete i z počítače
  • Koronavirová opatření jako inspirace pro nový song? Rolling Stones vás v klipu ke své nové písni Living In The Ghost Town vezmou na jízdu po prázdných ulicích velkoměst.
  • Nejlepší z našeho dubnového přehledu je novinka od Facebooku. Je jí nová možnost pořádání video konferencí - Facebook Rooms. Během pár týdnů by měla být dostupná po celém světě. V čem je tak jedinečná? Abyste se připojili, nemusíte mít profil na Facebooku ani Instagramu. Máte možnost připojit až 50 lidí a délka hovoru je bez omezení. Všichni sledující a přátelé dostanou upozornění, když otevřete novou místnost. Brzy se přidá i možnost zpoplatnit vstup, což rozšiřuje využití nové funkce i na pořádání online akcí.
  • Na závěr jsme si nechali novinku od Biana, kterou je Biano pixel. Jde o nový nástroj, který šetří čas zákazníkům při hledání produktů a e-shopům zlepšuje výkonnost kampaní. Použití remarktingového nástroje už u nás testuje zbožákařský tým a jsme zvědaví, jaké budou výsledky.

Ze života BESTETO

Přidat komentář

Sledujte články v RSS