Marketingové novinky: Wi-fi slaví narozeniny a Seznam.cz dosáhl za loňský rok rekordních tržeb

Z marketingu ve světě a u nás

  • Díky článku od Shoptetu jsme získali lepší představu, kdo je typickým majitelem českého e-shopu, kolik utrácí za marketing a jestli vlastní kamennou prodejnu.
  • Milujeme ji a nenávidíme (když nefunguje, jak má). Přestože už je i na Everestu, v pražském metru ji nechytíme. Wi-fi slaví 20 let.
  • Ukradli vám někdy účet? Potom víte, jak je složité ho dostat zpátky. Instagram právě testuje nový proces obnovení účtu, do budoucna by se snad tato nepříjemnost mohla dát vyřešit rychleji.
  • Češi se při nakupování online stále rozhodují především na základě nižší ceny. Zdaleka to však není jediný faktor. Výzkum Future Shopper 2019 odhaluje tajemství toho, kde zákazníci hledají inspiraci a kde nebo co v online prostředí nakupují.
  • Facebook se chystá zavádět náhled u příspěvků a nový vzhled záložky Informace. Pro malé firmy by mohla být zajímavá nabídka nových nástrojů pro zjednodušení práce a zlepšení prezentace na Facebooku.
  • Mergado sepsalo druhý díl článku na téma novinky z aplikace Feed Image Editor. Jestli jste nečetli první díl, doporučujeme začít s tím.
  • Seznam.cz investoval do reklamních systémů, což se odrazilo v nárůstu tržeb, které za loňský rok vystoupaly na rekordních 4.5 miliardy korun.

Naše nová relaxační zóna

Náš nový koutek si všichni oblíbili...i ti čtyřnozí. Proměna z chodby v obyvák se moc povedla.

Novinky z BESTETO lajf

  • Aby se BESTETO týmu dobře pracovalo, pustili jsme se do zvelebování prostoru kanceláří. Nově nám tady vznikl společný prostor, kde v klidu vyřídíme telefonát s klientem nebo si uděláme brainstorming.
  • Fotky ze společného focení dorazily, takže se brzy můžete těšit na novou sekci O nás. Budete těmi prvními, kteří ji uvidí v novém kabátě?
  • A máme klimatizaci! Už máme za sebou i první hádku kvůli nastavené teplotě :D.

Užijte si první prázdninový týden a páteční volno.

Za BESTETO

Maruška

 

Komentáře

Před výsledky Seznam.cz kolobouk dolů. Tedy ziskovost přes 30 % při tržbách přes 4.ooo.ooo.ooo Kč. Tedy jestli jsem ty nuly spočítal správně. To je, z moho pohledu, mistrovksý kousek.

Co se tiskových zprávách nepíše, a myslím, že je zajímavé, tak mi přijde rok 2018 podstatný v konkurenčním zápolení s globálními hráči, kdy hmatatelně vstupuje Evropská Komise. Podnikání na inernetu se stalo věcí (i) politickou a mocenskou. Tedy ono je (de facto) od začátku, ale v polsedních letech si vyhrnuly rukávy politické orgány a začaly trh ovlivňovat. A to je a bude zajímavé.

Ostatně tuhle jme v kanclu vzpomínali, kde je vlastně Seznam.cz daňovým rezidentem? Tuším, že to býval snad Kypr, ví někdo, jak je tomu dnes?
:-)

Přidat komentář

Sledujte články v RSS