Marketingové novinky: Balík pošlete i přes Zásilkovnu a fotky vašich dětí na Facebooku se vám můžou vymstít

Z marketingu ve světě a u nás

  • ZOOT má plán, jak přežít a vymanit se ze svých dluhů. Kromě nového webu má i nového majitele — Natland. V současnosti ZOOT dluží přes 700 milionů korun.
  • Českou poštu zřejmě čekají krušné časy. Zásilkovna do toho šlape: lidé už nemusí s posíláním balíku chodit na poštu. Využijí Zásilkovnu, kde balík odevzdají a předtím si veškeré potřebné údaje vyřeší přes mobilní aplikaci. Má to být rychlé a jednoduché. Tato služba funguje od 24. dubna.
  • Facebookové děti. Tak by se dali označit ti, kteří se narodili po roce 2004 a jejich rodiče na Facebooku nelenili — sdíleli fotky svých ratolestí o sto šest. Přitom se často jedná o dost nelichotivé fotky, které by se nelíbily asi nikomu, třeba na nočníku. Jedna německá blogerka se rozhodla na tento problém upozornit dost netradiční cestou. Mrkněte se.
  • Snapchat hlásí, že už není tak ztrátový a dokonce mu přibývají uživatelé — celkově jich má 190 milionů. Pomohly mu hlavně příjmy z reklamy.
  • Na Netflixu přibyde denně 10 pořadů s českými titulky. Celkem jich je na této platformě téměř 600.
  • Digisemestr, který založil Jindra Fáborský v roce 2015, míří i na Slovensko. Zájemci se na něj můžou přihlásit v Košicích. Celkem tímto kurzem prošlo více než 1 000 účastníků.
  • Facebook v boji proti fake news přichází s metrikou Click — Gap. Ta by měla vyhodnocovat odkazy vedoucí na Facebook i z Facebooku — zda nejsou fake.
  • Podle studie agentury Ogilvy markeťáci v Česku málo cílí na skupinu lidí starší 50 let. Přitom to jsou lidé, kteří podle autorů výzkumu mají peníze a chuť utrácet.

Naši PPC mástři vyrazili na Newsfeed DAY 2019. Článek plný užitečných postřehů si přečtete tady.

Novinky z BESTETO life

To je za minulý týden vše. 

Mějte se!

Nikča

30. 04. 2019

Komentáře (3)

m2. 5. 2019, 3:49

Já na tohle slyšel zajímavý slogan. Byl o Zetoru, když letos ohlašoval propouštění. Autor článku psal “…se stal obětí vlastního marketingu..”. A snažil se rozvinout myšlenku, že je špatně, když se firmě v problémech daří držet image úspěšného, stabilního, podniku. A tak nějak nebyl pozitivní vůči marketérům, že “klamou”. Jenže ona nálepka neúspěchu je spolehlivý způsob jak i prosperující podnik do těch potíží nakonec dostat. Copak si někdo bude chtít koupit traktor od firmy v problémech? Copak si někdo bude chtít koupit dražší hodinky od prodejce v úpadku s rizikem že nebude kam např. reklamovat?

Na druhou stranu jsem zrovna dnes mluvil o roli novinářů. Je možné, že autor toho článku vlastně ani nevěděl, jaké to je řídit podnik. Možná měl vzdělání i životní zkušenost úplně jinde a v redakci mu řekli “…piš o ekonomice…”. To pak takoví autoři dnes Zoot sborově zatracují. A to taky není dobře. Ta zpráva má vždy více stránek. Včetně “lesku a bídy” Zootu.


PS: poslední stanovisko, co jsem četl, zmiňovalo reorganizační plán, dle kterého by věřitelé získali zpět cca 10 % svých investic. Tak uvidíme, zda u ních bude i nadále brand Zootu “love”.

Kdo by si chtěl číst, tak tady je reorganizační plán (kopie lokálně zde).

Odpovědět
m30. 4. 2019, 10:55

Dění kolem Zootu bude ještě zajímavé. Jednak nám připomíná, že firmy mohou zkrachovat, jednak bude zajímavé sledovat konání “ostrých” hochů a děvčat, kteří budou chtít na oslabeném lovebrandu vydělat.

Nikola Zubalíková2. 5. 2019, 8:21

To máš pravdu, Michale. Lovebrand ZOOT je, to jo. Jen to očividně nestačí k tomu, aby se mu dařilo. Já mu držím palce, v Česku přišel s úplně novým konceptem podnikání v e‑commerce (třeba formou výdejen radosti a obecně dost prozákaznickým přístupem) a měl prostě odvahu se vydat jinudy. Tak uvidíme :)

Odpovědět

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.