Marketingové novinky ve videu: Tento týden se bude v e‑shopech nakupovat nejvíc

Rozhodli jsme se, že pro ty z vás, kteří se raději koukají, než čtou, nachystáme shrnutí toho nejdůležitějšího v krátkém videu. A kdo raději zůstane u ověřené klasiky, text máte hned pod videem.

  • Heureka zkracuje dobu, za kterou odešle dotazníky spokojenosti zákazníkovi, který u e‑shopu nakupuje opakovaně. A to z 90 dnů na 30. Slibuje si od toho, že obchody takto získají více hodnocení.
  • FairBnb. Že vám to zní povědomě? Není divu, tento projekt vznikl jako alternativa (nebo možná protiklad) ke službě Airbnb. Podle jeho zakladatele se totiž Airbnb nechová fér — odklonilo se od původní myšlenky nabízet autentické ubytování turistům k tvrdému businessu a městům neplatí daně tak, jak by mělo.
  • Facebook spouští reklamy v aplikaci WhatsApp. Jsou kolem toho docela peprné debaty — uživatelům se to nelíbí a stejně tak to moc nevoní ani původním zakladatelům WhatsAppu. Jenomže WhatsApp nevydělává a náklady rostou.
  • Google vydal souhrn toho, co v roce 2018 sledoval svět i Česko na Youtube.
  • Na Messengeru půjde vymazat zprávu, kterou jste někomu poslali a to do 10 min od odeslání
  • Chystáte se nakoupit fanoušky na Instagramu? Tak už to možná nestihnete. Instagram se chystá s aplikacemi, které tyto nákupy nabízejí, zatočit. Má to podle něj pro budování instagramové komunity nulový přínos.
  • Facebook vydal aplikaci, která vám řekne, kolik času na této sociální sítí a Instagramu trávíte. Nově je přístupná pro všechny uživatele.
  • Dnešek má být nejsilnější den v nákupech pro e‑shopy v Česku, obrat má být k miliardě korun.
  • A zase ten Facebook. Tentokrát má platit pokutu ve výši 260 milionů korun. Napařili mu ji v Itálii, protože prý neinformoval uživatele o tom, jak využívá jejich osobní údaje. Ale to není všechno, hrozí mu další pokuta, tentokrát od Irska ve výši 37 miliard korun (jasně, že zase kvůli GDPR). Jsme s tebou, Marku.

To by bylo za minulý týden vše. Mějte se a zatněte zuby, příští týden už to určitě nebude s vyřizováním objednávek takový blázinec.

Nikča a Patrik

Nikola Zubalíková
10. 12. 2018
V BESTETO Nikča pracovala jako Content & Event Specialist. Teď ji zaměstnává hlavně prcek, se kterým je na mateřské. Na našem blogu vám ale nechala spoustu čtení, které můžete louskat, než se vrátí.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.