Marketingové novinky: 4,2 miliard korun utratili Češi v e‑shopech na Black Friday, to je nový rekord

Interní BESTETO novinka: Máme nový terč na šipky. To je pro nás naprosto zásadní věc, šipkové turnaje totiž dostanou nový lesk a slávu! Všimněte si prosím rozdílu nový a starý terč. Jde vidět, že jsme tomu vysloužilému dali dost zabrat.

To by bylo za minulý týden vše. 

Mějte fajn den.

Nikča

Nikola Zubalíková
26. 11. 2018
V BESTETO Nikča pracovala jako Content & Event Specialist. Teď ji zaměstnává hlavně prcek, se kterým je na mateřské. Na našem blogu vám ale nechala spoustu čtení, které můžete louskat, než se vrátí.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.