Marketingové novinky: 80 % domácností v Česku má internet a Alza vydává zboží do 60 minut

  • Před námi jsou tento týden hned dvě akce: PPC na stojákaBESTETO klub pro e‑shopaře. Tak dorazte, rádi vás uvidíme. #jetonabite
  • Zajímá vás, jak vypadá náš markeťácký tým právě teď? Mrkněte na naše podzimní selfiečko.
  • Náš marketingový konzultant Kuba získal certifikát Google Analytics. Aby taky ne, když jsme mu všichni drželi palce! Teď samozřejmě přeháním. Podařilo se mu to hlavně díky super tipům z užitečného školení, o kterém se dočtete tady.
  • Mergado napsalo o novinkách v aplikaci Pairing Bear, která automaticky zařazuje produkty do kategorií Heureky.
  • Tak schválně, kolik plánujete letos utratit za jeden vánoční dárek? Podle Seznam.cz to na jednoho Čecha vychází v průměru 1 000 Kč/​dárek. Překvapením asi není, že muži jsou přeborníci v odkládání nákupů na poslední chvíli.
  • Na mateřské rozjely vlastní e‑shop — dvě matky vyrábí funkční oblečení pro děti. Přečtěte si rozhovory na Shoptet blogu o tom, jak začínaly a kam by se chtěly dostat (a taky proč je pro ně Instagram černá díra).
  • Vydat zboží bleskově, tedy do 60 minut. To má teď v plánu Alza. Chce tak vyzrát na vánoční šílenství, kdy objednané zboží vydají přímo ze svých centrálních skladů.
  • Máte rádi LEGO? Pak se budete moct bez výčitek vrátit zpátky do dětských let. Tato legendární značka totiž vydává stavebnice, které vypadají jako ryby a dospělákům pomáhají bojovat proti stresu. Pod stromeček je nejspíš neseženete (první kusy se rychle vyprodaly), ale třeba se poštěstí příští rok.
  • Facebook chce, aby jeho stories využívalo víc lidí. A tak testuje nové layouty. Zatím je totiž používá kolem 10 % ze všech uživatelů této sociální sítě.
  • Módní gigant H&M končí s plastovými taškami. Ode dneška nabízí pouze papírové a to za 3 Kč/​kus. Společnost chce lidi motivovat k tomu, aby si nosili vlastní.
  • V Česku má internet 80 % domácností, což je o 13 % více než před pěti lety. Vyplývá to ze statistik ČSÚ. I tak jsme pořád za evropským průměrem.

BESTETO interní novinka: Minulý týden jsme měli legendární BESTETO chillibraní. Všichni účastníci přežili a my se s vámi už brzy podělíme o video a další fotky z této akce.

Mějte hezký týden a držíme palce, ať z toho vánočního šílení moc neblázníte.

Nikola Zubalíková
19. 11. 2018
V BESTETO Nikča pracovala jako Content & Event Specialist. Teď ji zaměstnává hlavně prcek, se kterým je na mateřské. Na našem blogu vám ale nechala spoustu čtení, které můžete louskat, než se vrátí.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.