20 tipů na chytré nástroje, které používám jako PPC specialista

Ahoj, tady Lukáš, PPC specialista z BESTETO. Občas jste si ode mě mohli přečíst nějaký ten článek na našem blogu. A dnes přicházím s dalším, kde ukážu kousek svého já.  Nahlédněte do aplikací, doplňků a programů, které využívám při své práci.

Aplikace do telefonu

  • Inoreader (RSS čtečka) – do telefonu si stahuji články z těchto zdrojů: Marketing&Media, Marketingové novinky, Marketing Journal, Franchising info, PPC Hero, Hana Kobzová, RobertNemec.com, Google blog ČR, Digitální nomádi a jejich životní styl, Tyinternety, Blog Sklik.cz, Jindřich Fáborský – Blog.

Software do počítače

  • AdWords Editor – software od Google pro úpravu inzerce. Pokud se věnujete AdWords inzerci, tak jej musíte znát.

Doplněk do prohlížeče Chrome

  • Nimbus – používám pro získávání snímků/​​výstřižků z prohlížeče.
  • Tag Assistant – ideální pro kontrolu měřicích kódů od společnosti Google.
  • ColorZilla – kapátko, které využívám u tvorby bannerů, když potřebuji získat stejnou barvu, jako má klient na webu.
  • CountDown – díky tomuto doplňku můžu jednoduše měřit čas, který jsem strávil tou kterou činností.
  • Facebook Pixel Helper – kontroluji s ním Facebook pixel.

V záložkách

  • pocet-znaku.cz – počítadlo znaků, které využívám při tvorbě textů inzerátů.
  • piliapp.com/facebook-symbols/ — tady vybírám emotikony do textů na Facebooku.
  • canva.com – online foto editor. V Canvě vytvářím veškerou grafiku.
  • lunapic.com – občas se mi hodí, když můžu z loga nebo nějakého obrázku odstranit pozadí. Vložím obrázek do lunapicu a on jej jednoduše odstraní.
  • librestock.com nebo unsplash.com – fotobanka, když sháním nějakou fotku, mrknu sem.
  • gifmaker.org – tady jde z vlastních obrázků vyrobit gif, který pak můžete použít třeba do inzerce v AdWords nebo na Facebooku.
  • nastroje.jirkont.cz — mixer na klíčová slova. Používám ho, když potřebuji získat další typy shod, hodím to do mixéru.
  • isearchfrom.com – pro kontrolu zobrazování inzerátů na Slovensku (ale umí to i jiné země). Přijde mi, že pro první stránku serpu funguje dobře, v dalších stránkách není tak přesný.
  • optmyzr.com – nástroj pro efektivnější správu inzerce v AdWords.
  • mergado.com – pokud e‑shop využívá aplikaci Mergado, tak v něm lze jednoduše upravovat XML feedy. Hodí se to například u optimalizace produktové inzerce v AdWords.

V záložkách sice nemám, ale občas využívám

  • URL builder – nemám žádný oblíbený. Prostě jen zadám dotaz “url builder” do vyhledávání, a který mi přijde pod ruku, ten použiji. Je to nástroj na přidání UTM parametrů do URL adres.
  • fotbalportal.cz – rád sleduji dění ve fotbale a tady si můžu přečíst nejnovější články. Teda ve svém volném čase. Jinak se tu dá bezvadně sledovat remarketingová inzerce – jsou tu 4 formáty bannerů.

Tohle je přibližně všechno. Nevyjmenovával jsem pouze samotné inzertní systémy a Google Analytics. Podělte se v komentářích, co využíváte při své práci vy.

Chcete mít přehled o tom, co je v BESTETO nového? Řekněte si o náš newsletter, rádi vám ho pošleme.

Lukáš Kenja
Lukáš Kenja
13. 02. 2018
Lukáš je ředitel společnosti Besteto. Práce ho baví, rád se vzdělává a ještě raději chodí na různé marketingové akce. Mimo akce ho můžete potkat v dobré asijské restauraci nebo s knížkou v ruce.

Témata:

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.