Získejte maximum z kampaní na Google Ads a Skliku

Připravili jsme si pro vás 60 minutovou konzultaci na PPC reklamy zdarma. Tato akce platí do 30. června 2021. PPC reklamy patří mezi nejvýkonnější nástroje placené inzerce na internetu. Správně nastavený účet vám může přivést relevantní návštěvníky, kteří právě zvažují nákup konkrétního produktu či služby. V porovnání s ostatními kanály mají PPC reklamy také vysokou návratnost investice.

Jaké kampaně umíme?

Vyhledávací

Jejich výsledkem jsou textové inzeráty zobrazující se pod vyhledávacím polem na Google.cz/Seznam.cz a v některých partnerských vyhledávačích. Kromě horních pozic se zobrazují také ve spodní části stránek. Textové inzeráty mohou být rozšířeny pomocí tzv. rozšíření reklam. 

Produktové

Jsou pro e-shopy. Umožňují zobrazovat grafické inzeráty na konkrétní produkt pod, respektive vedle vyhledávacího pole na Google.cz a Seznam.cz. Obsahují obrázek, cenu a název inzerenta. Přestože mívají často lepší návratnost než textové reklamy ve vyhledávání, pro většinu e-shopů má smysl použít oba typy kampaní.

Remarketingové

Tato kampaň oslovuje lidi, kteří už vaše stránky v minulosti navštívili. Tedy váš produkt či službu již znají. Tyto návštěvníky můžete dále rozdělit například dle jednotlivých kroků na vašem webu - třeba oslovit jen ty, kteří vložili zboží do košíku, ale nenakoupili.

Obsahová síť

Inzeráty se zobrazují napříč internetem na jakékoliv stránce, která má uzavřenou smlouvu se společností Google nebo Seznam. Reklama může mít různý formát, od grafického, po textový nebo kombinovaný. Inzeráty můžete ukazovat různému publiku dle vašeho výběru, například na téma stránek nebo podle zájmů uživatelů.

YouTube reklama

Umožňuje samostatné zobrazování videoreklam i jejich prezentaci v rámci jiného videoobsahu na YouTube a v obsahové síti Google.

Akviziční kampaně

Jedná se o ten typ kampaní, kdy chcete podpořit svou značku, dát vědět, že nabízíte určitou službu nebo produkty. Cílem je získání nových návštěvníků na váš web, se kterými můžete dále pracovat například pomocí e-mailingu.

Jak to bude probíhat?

  • Připravíte si otázky, které vás zajímají.
  • Napíšete nám e-mail.
  • Domluvíme si termín, kdy se potkáme (osobně nebo online).
  • Potkáme se a společně probereme vše, co vás zajímá.

Poradíme vám jak s nastavením účtu, tak i s tím, jak nakopnout vaše PPC reklamy, abyste z nich vytěžili maximum. Tak se neváhejte ozvat.