Kaufland Global Marketplace v posledních letech strmě stoupá v popularitě u zákazníků v CEE regionu. Měsíčně ho v Česku navštevuje přes 5 milionů zákazníků. A zájem o toto tržiště je i mezi prodejci. Ale proč by měl tuzemský podnikatel zvážit právě tuto platformu? Přečtěte si 9 důležitých důvodů, které vám pomohou při rozhodování.
Základní informace o Kaufland Global Marketplace
- Kaufland Global Marketplace odstartoval v roce 2021 v Německu a postupně expandoval do České republiky a na Slovensko (duben 2023), do Polska (srpen 2024) a Rakouska (září 2024).
- Platformy dosahují měsíčně až 32 milionů návštěv (Německo), 5,5 milionu (ČR) a 2,2 milionu (Slovensko).
- Každá aktuálně nabízí více než 5 milionů produktů v 6 400+ kategoriích.
- Průměrná cena objednávky na Kaufland.cz je 1667 Kč a 80,69 € na Kaufland.de.
Hlavní důvody, proč prodávat na Kaufland Global Marketplace
1. Kaufland rychle vyrostl v Německu, je výhodný pro expanzi
- Kaufland Global Marketplace za poslední roky zaznamenal impozantní růst návštěvnosti:
- V roce 2021 dosáhl 28 milionů měsíčních návštěvníků, v roce 2022 to bylo již 30 milionů, a od roku 2023 až do současnosti (2024) se drží na úrovni 32 milionů unikátních měsíčních návštěvníků, což z něj činí jeden z nejrychleji rostoucích online trhů v Německu.
- Vašemu e‑shopu otevře přístup k obrovskému publiku.
- Díky tomu dokážete snadno zvýšit své prodeje a profitovat z dostupné logistické infrastruktury a důvěryhodné značky Kaufland v Německu.
2. Má silné povědomí o značce
- S 1 500 fyzickými obchody v 8 zemích má Kaufland silnou přítomnost a vysokou důvěru spotřebitelů.
- Vašemu e‑shopu poskytuje přístup k široké základně zákazníků, kteří platformě důvěřují a pravidelně na ní nakupují.
- Díky vysoké návštěvnosti na všech regionálních platformách zajišťuje Kaufland vašemu podnikání nejen dobrý dosah, ale také zvýšenou šanci na rychlejší růst a efektivní inzerci.
3. Využijete výhod technologie více trhů
- Přístup ke všem trhům Kaufland Global Marketplace vám poskytuje jediná registrace, což zjednodušuje mezinárodní expanzi.
- Tento přístup šetří značné množství času a zdrojů při rozšiřování vašeho podnikání do nových zemí.
- Můžete jednoduše spravovat všechny vaše mezinárodní prodeje z jednoho centrálního účtu.
4. Kaufland zahrnuje multikanálový marketing
- Kaufland svým uživatelům poskytuje komplexní marketingovou podporu. Zahrnuje:
- SEO
- zařazení do srovnávačů zboží
- propagaci na sociálních sítích
- propagaci v zákaznických brožurách
- Tato integrovaná marketingová strategie vám pomáhá oslovit zákazníky v různých fázích nákupního procesu bez potřeby vlastního marketingové týmu.
5. Používá relevantní platební metody
- Kaufland Global Marketplace podporuje spektrum platebních metod (PayPal, platba kartou, online bankovní převod, click to pay) preferovaných v jednotlivých zemích, což zvyšuje pohodlí pro zákazníky.
- Díky tomu se nemusíte starat o integraci různých platebních bran, vše je již připraveno a optimalizováno pro každý trh.
6. Bezplatný překladatelský systém
- Kaufland nabízí bezplatné překladatelské služby pro údaje o produktech a v budoucnu nabídne komunikaci se zákazníky, což vám umožňuje snadno vstoupit na nové trhy bez jazykových bariér.
- Tato služba vám ušetří náklady na profesionální překlady a lokalizaci obsahu.
- Kaufland nabízí překlady v následujících jazykových variantách:
- z němčiny (DE) do: češtiny (CZ), slovenštiny (SK) a polštiny (PL)
- z češtiny (CZ) do: slovenštiny (SK) a polštiny (PL)
- ze slovenštiny (SK) do: češtiny (CZ) a polštiny (PL)
- z polštiny (PL) do: češtiny (CZ) a slovenštiny (SK)
- Jak aktivovat překlady na Kauflandu:
- Přihlaste se do Seller Portálu: Otevřete svůj Kaufland Seller Portal.
- Přejděte na Nastavení obchodu: V levém menu vyberte “Nastavení obchodu”.
- Vyberte Překlad & přenos: Klepněte na “Překlad & přenos”.
- Aktivujte automatický překlad:
TIP: V budoucnu Kaufland Global Marketplace připravuje vícejazyčný systém ticketů na podporu komunikace se zákazníky v různých jazycích.
7. Několik benefitů uvítacího balíčku
- Kaufland Global Marketplace poskytuje novým prodejcům několik výhod:
- Zkušební období zdarma
- Prvních 30 dní po registraci je zcela zdarma. V tomto období se neúčtuje základní měsíční poplatek ani poplatek za odkaz na vlastní e‑shop.
- Early Bird nabídka pro nové trhy
- Pro prodejce, kteří aktivují kaufland.pl nebo kaufland.at mezi 8. dubnem 2024 a 31. prosincem 2024, platí speciální podmínky:
- Žádný základní poplatek během prvních tří měsíců
- Neplacení dodatečných provizí na kaufland.pl a kaufland.at během prvních tří měsíců.
- Pro prodejce, kteří aktivují kaufland.pl nebo kaufland.at mezi 8. dubnem 2024 a 31. prosincem 2024, platí speciální podmínky:
- Sleva na reklamy pro nové trhy
- Kaufland pro kaufland.pl a kaufland.at nabízí slevu až 200 eur měsíčně na služby Sponsored Product Ads (SPA) během prvních tří měsíců (celkem až 600 eur na prodejní kanál).
- Zkušební období zdarma
8. Fulfillment by Kaufland
- Fulfillment by Kaufland je komplexní logistické řešení, v jehož rámci Kaufland Global Marketplace zajišťuje skladování, balení, přepravu, správu vrácení zboží a zákaznický servis pro prodejce.
- Spravuje skladování, zpracování objednávek, vrácení zboží a poskytuje zákaznickou podporu v místních jazycích pro Německo, Českou republiku a Slovensko.
- Prodejci s ním mohou ušetřit až 20 hodin týdně, snadno expandovat na nové trhy, zlepšit míru konverze a zvýšit své šance na získání buy boxu.
9. Žádné smluvní podmínky
- Kaufland Global Marketplace nevyžaduje dlouhodobé smluvní závazky od prodejců, což vám dává flexibilitu testovat platformu bez rizika.
- Takto můžete snadno začít prodávat, experimentovat s různými strategiemi a v případě potřeby upravit vaše zapojení bez smluvních omezení.
TIP: Zjednodušte si proces napojení na tržiště Kaufland Global Marketplace s aplikací Mergado Marketplaces. Pomůže vám nahrát produktové nabídky z vašeho XML feedu, napárovat produkty na katalog nebo synchronizovat skladovost každých 15 minut. Vyzkoušejte ji na prvních 30 dní zdarma.
Provozování e‑shopu na Kaufland marketplaces přináší mnoho výhod. Dostanete se s ním k dalším zákazníkům, expandujete snadno do několika evropských regionů a své prodeje budete jednoduše spravovat. Potřebujete pomoct s rozběhnutím inzerce na Kauflandu? Kontaktujte naše odborníky, kteří s jeho používáním mají mnoho zkušeností.
Komentáře (0)