23 poznatků o Heurece, které neznáte

Není to zas tak dlouho, co proběhl v Praze den Heureka certifikace. I my jsme se před samotným testem k certifikaci sem-tam koukli do specifikace na některé podrobnosti. Notoricky známé věci, co způsobí odpárování produktů apod. asi není potřeba znovu připomínat. Pojďme se však mrknout na některé drobné detaily, které jste třeba již mohli zapomenout.

Věděli jste, že…?

  1. Maximální počet produktů ve feedu je 500 000?
  2. Maximální délka elementu PRODUCTNAME je 255 znaků?
  3. Pokud je značka známější než výrobce, lze uvést do elementu pro výrobce <MANUFACTURER> tuto značku (např. PALMEX namísto HENKEL)?
  4. U kategorie Knihy, Učebnice, Mapy a průvodci, Filmy, Hudba a Komiksy je povinné uvádět EAN kódy?
  5. Maximální cena za proklik je 100 Kč?
  6. Levné produkty pod 21 Kč inzerují na Heurece zadarmo?
  7. Do oranžového boxu, kde funguje aukční model prokliků, se nemá šanci dostat e‑shop, který uvádí vysokou dostupnost – jako „info v obchodu“?
  8. Nastavení cen prokliku v administraci se přepočítávají co půl hodiny?
  9. Cena z fulltextu je 1 Kč, v období říjen-prosinec je zvýšena o 25% stejně jako minimální ceny prokliku v kategoriích?
  10. Pro Heureka Košík musí produkt obsahovat kompletní popisek v elementu DESCRIPTION tak, jak jej má produkt na e‑shopu, tedy v nezkrácené verzi a obrázek musí být bez vodoznaku?
  11. Pro Heureka Košík je nezbytné mít v datovém xml feedu mj. i ITEM_ID?
  12. Pro Heureka Košík je nutné zasílat do elementu <PRICE_VAT> ceny zaokrouhlené na celé koruny?
  13. Jakým způsobem je daná platba vázána na způsob doručení, uvádí obchody zapojené do Heureka Košíku v parametru binding?
  14. Když používáte Heureka Košík, musíte do něj zapojit veškeré své zboží a ne např. pouze vybraný sortiment?
  15. Barevné varianty v kategorii oblečení nesmí mít totožné ilustrativní obrázky, jinak bude obchod blokován?
  16. U stavebnin je nutné uvádět cenu za m2 nebo metr délky?
  17. Dotazníky v programu Ověřeno zákazníky jsou uživateli jedním e‑shopem posílány maximálně jednou za 6. měsíců.
  18. Statistiky hodnocení na detailu obchodu se počítají pouze za posledních 90 dní?
  19. Pokud má e‑shop méně než 10 hodnocení, zobrazuje se u něj  „OHODNOŤ OBCHOD“?
  20. E‑shop přijde o modrý certifikát Ověřeno zákazníky, pokud se dostane na hodnocení 88% a méně. Pro získání potřebuje alespoň 90% v hodnocení za posledních 90 dní, v řádu desítek hodnocení?
  21. E‑shop přijde o zlatý certifikát Ověřeno zákazníky, pokud se dostane na hodnocení 95% a méně. Pro získání potřebuje alespoň 97% v hodnocení za posledních 90 dní, v řádu stovek hodnocení?
  22. Než e‑shop získá certifikát, existuje u něj možnost „přidat recenzi“ od neověřených uživatelů. Tato možnost po získání certifikátu mizí?
  23. „Ověřeno zákazníky“ může být zavedeno i ve FREE režimu?
Filip Vašíček
Filip Vašíček
30. 06. 2016
Filip je specialista na vyhledávače zboží a SEO. Ve volném čase se věnuje taiči, hraní na kytaru a poslechu hudby.

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.