Co dokáže Google Tag Manager

Google Tag Manager dokáže ušetřit čas i peníze. Navažme na parádní články Martina Šimka o Google Tag Manageru i jeho nasazení na e-shopy a ukažme si další implementace v českém prostředí.

Video Google Tag Manager.

Uplatnění Google Tag Manageru v praxi:

  • Google Analytics, včetně měření e-commerce.
  • Nasazení A/B testování,například Visualwebsiteoptimizer.com.
  • Měření konverzí:
    • AdWords,
    • Heureka,
    • OpenX,
    • Sklik,
    • Zboží.cz,
    • a další.

Nasazení jednotlivých nástrojů je intuitivní. Stačí do Tag Manageru vložit jejich kód a vypodmínkovat jeho spuštění na stránce potvrzující např. přijetí objednávku e-shopu.

Více ve videu výše.

Komentáře

Super video, Michale. Snad první české, které o GTM vidím. Děkuji za zmínku mých článků ;-)

Martine, my děkujeme tobě za parádní články. Je v tom kus dobré práce.

Když to půjde dobře, budou i další videa. Tedy když se budou líbit čtenářům :)

Dobré! Já bych možná na to udělal nějaký seriál. Jak nasadit, jak použít, ukázky jak přidat značky, makra atd. Myslím, že to dost lidí neví. Hlavně by to mohlo pomoct lidem, kteří mají krabicové řešení e-shopu, kde mají omezené možnosti přidání kódu. Hlavně bych pak upozornil, že je to dobrý pomocník, ale taky to umí sestřelit web:) Jeden tag vládne všemu.

S těmí krabicovými e-shopy souhlas naprostý. Na ta další videa se mrkneme.

Jeden tag vládně všem, to je dobré:)

Potřeboval bych poradit s implementací Ověřeno zákazníky od Heureky pomocí GTM. Našel jsem návor na její kód pro měření konverzí, ale nevím, jak do GTM vložit volání odeslání objednávky ... Na https://sluzby.heureka.cz/napoveda/overeno-jak-aktivovat/ dávají odkaz na PHP script, který to zařídí, ale když nemám u poskytovatele eshop řešení přístup do PHP, ale jen do GTM a poskytovatel tvrdí, že to jde ...

Můžete prosím poradit, jak na to?

Díky :)

Ověřeno zákazníky by se mělo posílat šifrovaně. Posílají se v něm citlivé údaje údaje, jako je váš tajný API klíč, email zákazníka, ITEM_ID produktu a ID objednávky a tím nasazení přes GTM není vhodné, protože některé z těchto údajů musíte doplnit do datové vrstvy pro GTM, aby se s nimi dalo pracovat a to není vhodná metoda. Doporučuji se s vašim dodavatelem dohodnout, aby “OZ” posílal, dle této specifikace: https://github.com/heureka/overeno-zakazniky a ne pomocí GTM

Přidat komentář

Sledujte články v RSS