Co dokáže Google Tag Manager

Google Tag Manager dokáže ušetřit čas i peníze. Navažme na parádní články Martina Šimka o Google Tag Manageru i jeho nasazení na e-shopy a ukažme si další implementace v českém prostředí.

Video Google Tag Manager.

Uplatnění Google Tag Manageru v praxi:

  • Google Analytics, včetně měření e-commerce.
  • Nasazení A/B testování,například Visualwebsiteoptimizer.com.
  • Měření konverzí:
    • AdWords,
    • Heureka,
    • OpenX,
    • Sklik,
    • Zboží.cz,
    • a další.

Nasazení jednotlivých nástrojů je intuitivní. Stačí do Tag Manageru vložit jejich kód a vypodmínkovat jeho spuštění na stránce potvrzující např. přijetí objednávku e-shopu.

Více ve videu výše.

Komentáře

Super video, Michale. Snad první české, které o GTM vidím. Děkuji za zmínku mých článků ;-)

Martine, my děkujeme tobě za parádní články. Je v tom kus dobré práce.

Když to půjde dobře, budou i další videa. Tedy když se budou líbit čtenářům :)

Dobré! Já bych možná na to udělal nějaký seriál. Jak nasadit, jak použít, ukázky jak přidat značky, makra atd. Myslím, že to dost lidí neví. Hlavně by to mohlo pomoct lidem, kteří mají krabicové řešení e-shopu, kde mají omezené možnosti přidání kódu. Hlavně bych pak upozornil, že je to dobrý pomocník, ale taky to umí sestřelit web:) Jeden tag vládne všemu.

S těmí krabicovými e-shopy souhlas naprostý. Na ta další videa se mrkneme.

Jeden tag vládně všem, to je dobré:)

Přidat komentář