Povídání o Google Chromecast pro marketéry

O tom, že marketing vedený po internetu dorazí i na televizní obrazovky, není pochyb. Málokdo v českých luzích a hájích má ale jasnou představu, jak to bude vypadat. Proto nás zaujalo zařízení Google Chromecast. Přečtěte si, oč jde.

Co je Google Chromecast

Stojí 35 dolarů a podobá se flash paměti. Zasunete ho do televize a umožní vám přehrávat videa z YouTube, Netflix či dalších on-line zdrojů. Zatím je pouze v Americe. Ovládá se pomocí smartpohnu či počítače. Fungovat by měl i na starších televizích různých výrobců. Měl by mít API pro vývojáře třetích stran. Tak vypadá Google Chromecast nyní.

Propagační video Chromecast od Google.

Podrobnější informace:

A co z toho plyne pro nás, marketéry

Představte si změnu charakteru i pokrytí reklamy na YouTube v případě rozšíření takového zařízení do tisíců českých domácností. Co by to znamenalo pro Stream.cz či Mixer.cz? Jak by se změnila konzumace významné části internetového obsahu? Co na to vývojáři třetích stran? Otázek k zamyšlení najdete sami jistě mnohem víc. Význam Google Chromcast podtrhuje třeba fakt, že konkurenční produkty urychleně připravují další výrobci. Mezi nimi třeba známý Dell.

Přidat komentář