Dejte zákazníkům vědět, že máte slevovou akci. Zkuste nové rozšíření o propagaci od Google AdWords

Představte si, že se blíží Valentýn a vy máte akci na prsteny. Na Black Friday zase chystáte výprodej elektroniky a před Vánocemi máte 20% slevy. Jak na to zákazníky upozornit? V novém rozhraní AdWords velmi jednoduše.

Už nemusíte pro každou akci vytvářet další inzeráty, doplňovat to do popisků nebo podstránek. Nové rozhraní AdWords totiž přineslo i rozšíření inzerátu u propagaci. A to nás opravdu baví. Pokud má váš obchod nějakou akci, dá se s ní dobře vizuálně pracovat.

Jak na to

Rozšíření o propagaci vytvoříte na kartě Rozšíření, stanovíte o jakou příležitost se jedná – na výběr máte z 11 příležitostí nebo nevybírejte žádnou konkrétní. Nastavíte typ propagace jako sleva v procentech nebo peněžní sleva, a pro jaké produkty platí. V podrobnostech propagace můžete nastavit podmínky akce – například pro nákup nad 500 Kč nebo s použitím slevového kódu. Na závěr zadáte od kdy do kdy se bude propagace zobrazovat.

Obr. 1: Ukázka nastavení

Podívejte se na ukázku 3 inzerátů s propagací. I takhle může vypadat váš inzerát.

Obr. 2: Inzerát na sv. Valentýna

Obr. 3: Inzerát na akci Zpátky do školy

Obr. 4: Vánoční inzerát

Obr. 5: Seznam všech příležitostí, které můžete v Rozšíření o propagaci využít 

Chyťte příležitosti za pačesy a zviditelněte své prodejní akce. Třeba hned na Den otců 17. června. Připomeňte zákazníkům, že tatínci u vás nakoupí výhodněji.

Nevíte si s nastavením rady? Ozvěte se nám. Se správou inzerce i nastavováním všech typů rozšíření máme bohaté zkušenosti.

Přidat komentář