Když zákazník projíždí e‑shop, jeho pozornost nezískáte technickým popisem nebo rychlostí načítání stránky. První, co rozhoduje, je fotka produktu. Pokud není ostrá, poutavá a srozumitelná? Máte smůlu. Až 93 % zákazníků totiž přiznává, že vizuální stránka produktu zásadně ovlivňuje jejich rozhodování.
Jak zlepšit fotky produktů, aby přitahovaly kliky a prodávaly ✨
Vaše produkty mohou být atraktivní, ale pokud je prezentujete v rozmazaných, tmavých nebo nekonzistentních obrázcích, ztrácíte body (a peníze). Co tedy zákazníci chtějí vidět?
- Produkt na čistém a profesionálním pozadí.
- Produkt z více úhlů za pomoci jeho alternativních obrázků.
- Ostrý a dobře nasvícený snímek.
- Obrázek, který vypadá stejně dobře na webu i ve feedu.
🔍 Jestli nevíte, kde začít, nechte si udělat audit obrázků zdarma
Tady přichází do hry Audit obrázků od Feed Image Editoru – chytrý online nástroj, který projde váš produktový feed a řekne vám, co je potřeba zlepšit. Bez hádanek, bez ručního proklikávání stovek fotek.
Audit odhalí chyby, které brání nebo mohou být příčinou zamítnutých produktů v inzerci. Jak? Vyhledá obrázky:
- s nízkým rozlišením,
- s nevyhovujícím pozadím,
- s vodoznaky.
A dokonce vyhodnotí celkový stav feedu, který dokáže srovnávat s ostatními českými a slovenskými e‑shopy.
⚙️ Úpravy ve velkém. Canva je skvělá, ale ne na stovky produktů
Jasně, Canva je super nástroj. Pro jeden banner, post na sítě nebo menší katalog je to ideální. Ale zkuste tímto způsobem upravit tisíc produktů v e‑shopu.
Pokud grafika není vaše silná stránka a chcete vytvořit jednoduchou prezentaci pro svou příští kampaň, dejte Canvě šanci a stanete se mezi svými kolegy grafikem-profesionálem. Kromě nabídky různých šablon a návrhů nabízí nově také AI asistenci nebo možnost programování aplikací, které vám při tvorbě hravě pomohou.
Nebo použijte obě aplikace. V Canvě nejprve vytvořte grafiku a poté ji nahrajte do Feed Image Editoru. Budete ji moci použít na tisíce produktů za pár kliknutí. Případně vyzkoušejte grafický editor, který nabízí aplikace Feed Image Editor. Najdete v něm řadu prvků a šablon, stačí je jen upravit podle svých představ.
🧠 Pomůže i AI a výsledky uvidíte hned
Feed Image Editor dnes už není jen „nástroj na fotky“. Je to automatický pomocník, který:
- zaostří obrázky,
- upraví formát,
- doplní pozadí obrázků tak, aby byl vyplněn celý formát,
- odstraní pozadí nebo vodoznaky.
To všechno ve velkém a bez nutnosti grafika. Jak všechna tato kouzla fungují, najdete zde.
📱 Obrázky, které frčí na Facebooku
Na sociálních sítích chcete, aby obrázek zaujal během prvních dvou sekund. Je důležité, aby:
- obrázek měl jasné sdělení (například cena, sleva, CTA),
- obrázek měl dobrou kvalitu a byl přizpůsoben formátu Facebooku,
- obrázky nebyly příliš obecné, ztrácí to efekt.
A s tím vám taky dokáže pomoct například Feed Image Editor.
🎁 Lepší fotky = víc objednávek
Chybné obrázky se vyskytují v každém e‑shopu. Nechte si poradit od odborníků a zvyšte tak své konverze. Pokud nevíte, jak začít, zkuste bezplatnou konzultaci, stačí se objednat. Nebo se rovnou pusťte do tvorby šablon ve Feed Image Editoru, který je na 30 dní zdarma.
Obrázky nejsou jen doplněk. Jsou to prodejní argumenty. A pokud na nich ušetříte čas i nervy, budete mít víc prostoru na to, co je pro vás opravdu důležité – růst.
A pokud máte pocit, že nevíte, kde začít, stagnujete nebo si nejste jisti, zda jsou problémem obrázky, vyřešte to co nejdříve. Podívejte se na náš blog, kde najdete další užitečné tipy, nebo si rovnou rezervujte schůzku. Náš tým specialistů je tu pro vás.
Komentáře (0)