Kdo vám v ČR dodá e-shop?

Sestavili jsme seznam subjektů, které v ČR dodávají redakční systémy pro e-shopy.

Seznam dodavatelů e-shopů

Dodavatelé jsou řazeni abecedně. Kde to bylo možné, vede odkaz na stránku s konkrétnějšími informacemi o dodávce e-shopů.

(Poznámka: seznam není kompletní 100%. Některé subjekty dodávající redakční systémy pro internetové obchody nemusely být dohledány.)

A proč jsme to celé dělali?

O České republice se říká, že je tu veliké množství dodavatelů redakčních systémů pro e-shopy. A že každý druhý vývojář, který se věnuje e-shopům, si „bastlí“ na koleně své vlastní CMS.

Domníváme se, že je to pravda.

Článek jsme aktualizovali v listopadu 2017, odebrali jsme z něj již nefunkční weby. Je tedy možné, že ty, o kterých se diskutuje pod článkem, tu už nenajdete.

Komentáře

Věřím. že projít ty tisíce webů, co dělají www stránky a na nich hledat jestli dělají i eshopy byla mravenčí práce. Ale vyšší rozměr by tomu dala selekce. Kdo těch eshopů spustil určitý počet a reálně jedou. Oddělit zrno od plevelu. Aspoň bude mít zákazník o něco jednodušší výběr.
Ps Všechny poskytovatel bych kontaktovat bych nechtěla :-).

Super seznam a dekuji za nej. Co by treba velmi pomohlo me, tak seznam marketingovych agentur. Namet na priste :-)

Michale, trefils fakt hřebíček na hlavičku. Nevím, kolik diskuzí už jsem vedl na téma "vlastní CMS vyvíjí, kdo má do (_._) díru", ale žádná mně nedovedla k pochopení, proč se tak děje. Nespočítal bych, kolik nadšených vývojářů tvrdících, že právě to jejich CMS je "jiné, revoluční, snadné, úžasné prostě bomba" jsem potkal .. ani kolikrát jsem měl neodbytný pocit, že nabízejí to stejné, co už to stokrát bylo, v bledě modrém.

Snad proto, že chudák klient - odběratel nemá šanci se v nabídce beztak zorientovat a je celkem snadné ho opít rohlíkem, že tam či onde je skutečně klíčový rozdíl. Nevím, programátor nejsem, možná tomu jen nerozumím. Možná se v tom nevyznají sami programátoři. Troufnul bych si ale tipnout, že spíš než o jádře je to o přístupu poskytovatele a o dlouhodobém servisu :-)

Každopádně z pohledu zadavatelů - budoucích majitelů e-shopů - chybí jakákoliv informační základna nebo služba .. někdo, kdo by byl schopen jakž takž nezávisle říct "pro vaše účely se hodí to a to za ty a ty peníze". Snad se to snaží suplovat různí konzultanti .. jak dobře, toť otázka :-)

Michale hezký seznam. Mohl bych napsat dlouhý komentář, ale v zásadě bych jen opisoval jinými slovy, co už napsal Lukáš Pítra. Proto podepisuji ten jeho a za sebe přikládám snad jen to, že z řešení, které jsi do článku zahrnul, bych s klidným svědomím doporučil dvě, maximálně tři.

Jsem moc rád, že jste dočetli až sem. Pointa byla na konci článku. Sám seznam je zde tak trošku druhořadý. Tedy je pravdivý, ale řešit kdo v něm chybí, zda uvádět pouze produkty či pouze výrobce když zákazník často nepozná rozdíl... to zde bylo druhořadé.

Děkuji.

Tak se z toho stala taková malá linkfarma - podobná, jako mají některé weby v sekci /partneri.html ;)

Přesně tak. Dokonce ani není malá.

Zároveň ale ukazuje relativnost výkladu pojmů. Prostě je to seznam :)

MJ: Mě je jasné, co jste chtěl článkem říci. K tomu seznamu - možná se pletu, ale Google nerozezná takto nahuštěné odkazy od sekce "/partneri.html", nebo ano? Myslím, že pro tento účel seznamu by stačilo mít seznam bez odkazů z anchorem - tedy aby jsme si rozuměli - textový seznam s odrážkami :) . Tím by mělo být zaručeno, že tato konkrétní podstránka nedostane penalizaci. Jestli se pletu, tak mě prosím opravte. Ať se daří.
KH

A to je právě rozdíl, jak se díváme na marketing u nás. Technické hledisko např. SEO je druhořadé (nikoliv nepodstatné, jen podstatné méně) oproti samotné komunikaci s cílovou skupinou. Tento článek nechť je příkladem. Ano, stránka obsahuje příliš mnoho odkazů, je tu riziko znevýhodnění vyhledávačem, odchází tudy síla mimo náš web...

...a přesto patří článek mezi TOP čtené za poslední měsíce a je zřejmé, že několik chytrých lidí z oboru pochopilo, kam jsem mířil. Článek splnil, co jsem od něj čekal. I přesto, že je "SEO UNfriendly".

Jak jsem již napsal, je mi asi jasné, na co jste chtěli článkem poukázat.

Pokud je článek TOP čtený (nemám důvod nevěřit), je to způsobeno právě marketingem (Twitter, FB, ústně, ... ) a URL se šíří tím, že se o něm prostě aktuálně mluví. Seznam je navíc celkem dlouhý, takže je možné, že stránka ty 3 minuty čtení mít bude, protože se tam budou firmy hledat, případně otvírat linky do nových panelů.

Tipuji, že až na článek:
- nebudou lidé poukazovat
- nebo zmizí linky z timeline a twitter feedů
- nebo si lidé článek odeberou ze záložek v prohlížeči,
čtenost bude minimální a penalizace pravděpodobně hrozící.

Cíl to ale Bestetu splní, jelikož se o článku (a Brandu) mluví ;) .

Trefa? :) Rád bych věděl, zda jsem či nejsem daleko od pochopení a pravdy. Za informaci děkuji.

O penalizaci by nám nejlépe povykládali kluci se Seznamu :)

V praxi články získají nejvíce návštěv bezprostředně po publikování. Pak ale přecházejí do režimu, kdy získají tu více, tu méně návštěv. Jak z odkazujících zdrojů, tak z vyhledávačů. Dlouhodobě.

Suma sumárum, dle mého názoru, počet odkazů v tomto článku není zásadní.

Chybí tam ještě odkazy na www.Atomer.cz a www.All4Shop.sk ! ;-)

Děkuji. Myslím, že tyto příklady se nám zde náramně hodí pro podtržení významu odlišnosti a zapamatovatelnosti značek.

 

Poznáte, které logo (favicona) patří Atomeru a která Hostshopu?

Ono tam toho chýba viacej, napríklad aj my: http://www.blueweb.sk/internetove-obchody :) Anyway, chcelo by to zoznam aj SK vendorov bežne dodávajúcich do CZ.

eshop se zaměřením na zahraniční trhy z ČR - http://www.8com.cz/eshop-a-expanze/eshop/

Spustili jsme novou verzi naší nové ecommerce platformy Rocketoo. https://rocketoo.cz

Přidat komentář