Dynamický remarketing

Bannery pro všechny produkty e-shopu s aktuálními cenami a s minimem práce, to je dynamický remarketing Google AdWords. Pokud jej ještě nevyužíváte, přečtěte si víc.

Co je to ten dynamický remarketing a jak funguje?

Pokud znáte klasický remarketing v podáníAdWords, tak tohle je jeho vylepšení, při kterém spojí síly Google AdWords a Google Nákupy (další využítí po PLA). Uživatele pronásledují na bannerech přesně ty produkty, které u vás na e-shopu prohlížel. Jediné, co proto musíte udělat, je nasadit upravený remarketingový kód a mít funkční inzerci v Google Nákupech. 

Nastavení remarketingu v AdWords

U klasického remarketingu vytváříte seznamy pro konkrétní stránky nebo stránky, které mají něco společného, např. část URL. Pro tyto seznamy pak vytváříte předem definované bannery, které budou vždy vypadat stejně. Tvořit nové seznamy, k tomu bannery, hlídat, jestli se seznamy plní atd., může být u aktivnějších projektů náročné.

Dynamický remarketing v AdWords

U dynamického remarketingu toto odpadá. V AdWords vytvoříte novou kampaň pro dynamický remarketing a pak si připravíte šablony pro jednotlivé formáty bannerů. Do šablony vložíte logo, slogan, vyberete barvy atd. Konkrétní fotografie, názvy a aktuální ceny již AdWords doplní automaticky speciálně pro každého uživatele. Navíc dynamický remarketing začne fungovat okamžitě. Schválně zkuste navštívit např. stránky Parfums.cz, koukněte se na pár produktů a pak si jděte přečíst články na iDnes.

Ukázky dynamického remarketingu v akci

Náhled dynamického remarketingu Google AdWords

Náhled dynamického remarketingu Google AdWords

Příklady dynamického remarketingu Google AdWords.

Jak dynamický remarketing nasadit na web

Pokud využíváte klasický remarketing, stačí remarketingový kód doplnit o tyto řádky.

<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
ecomm_prodid: 'ID PRODUKTU, KTERÉ ZASÍLÁTE V ELEMENTU G:ID',
ecomm_pagetype: 'TYP STRÁNKY',
ecomm_totalvalue: 'CENA PRODUKTU S DPH'
};
</script>

A to je na webu celé. Podrobnosti o nasazení dynamického remarketingu na web najdete na stránkách nápovědy AdWords.

P.S.: Víte, že na Google nákupech můžete začít inzerovat během chvíle díky převodníku z Heureka XML feedu na Google Nákupy pomocí pana Mergada?

Přidat komentář