Co právě frčí?

Produktové kampaně. Ze všech směrů. My aktuálně testujeme dva nové formáty a i když je každý trochu jiný, oba jsou v podstatě snadno nasaditelné.


Prvním je dynamický remarketing na Facebooku (bez aplikace třetí strany) vhodný především pro e-shopy a druhý ProductAds na Heurece, vhodný pro vendory a zajímavý pro e-shopy, které nabízí některou z prodávaných značek velkoobchodně.

Facebook dynamický remarketing


Formát i princip je stejný jako u dynamického remarketingu v AdWords. V administraci si pro každou kampaň vytvoříte šablonu, jak mají inzeráty vypadat (např. jeden nebo vice produktů), a kde se mají zobrazovat (news feed nebo pravý sloupec). Do šablony se poté automaticky doplňují produkty, které si u vás návštěvník prohlédl. Sledování uživatelů je založeno na ID uživatele a ne na cookie.

Pokud už používáte dynamický remarketing v AdWords, bude pro vás nasazení jednoduché. Potřebujete feed pro Google nákupy, nasadit sledovací kódy do stránek a založit Business centrum. Platí se za proklik. Jednotlivá úskalí probereme v samostatném článku.
Ukázka dynamického remarketingu na Facebooku v news feedu
Ukázka reklamy v news feedu.

 

Ukázka dynamického reamrketingu na Facebooku z pravého sloupce

Ukázka reklam z pravého sloupce (dva samostatné inzeráty).
 

ProductAds Heureka


ProductAds slouží k propagaci konkrétních produktů na Heurece. Inzerované produkty se zobrazují v kategorii na druhém, sedmém nebo dvanáctém místě a ve výsledcích vyhledávání na první pozici a v pravém sloupci. Produkty poznáte podle oranžového kolečka s textem HIT, AKCE...

Pro spuštění inzerce stáčí mít pro svou značku spárovány 4 produkty a můžete začít s registrací a vytvářením kampaní. Ale pozor, inzeráty vedou do karet na Heurece ne přímo do e-shopu, proto pokud to děláte pro podporu svého e-shopu musíte počítat s vyladěním pozice v kartě tak, abyste byli na první až třetí top pozici, které obsáhnou nejvíce prokliků. Model je aukční a platí se za prokliky. Detaily rozebereme příště v samostatnem článku.
Oficiální informace přímo na Heurce.

Ukázka Product Ads na Heurece v kategorii
Ukázka ProductAds v kategorii
 

Ukázka Product Ads na Heurece ve vyhledávání
Ukázka ProductAds ve vyhledávání

 

Závěr


Na velké závěry je zatím čas, ale jestli máte pocit, že jsou vám již klasické PPC kanály malé, doporučujeme nové formáty vyzkoušet. Bude to další střípek, který zapadne do vašeho mixu.

Tak ať vám slouží a budete-li chtít pomoci nebo konzultovat napište.
 

Přidat komentář