V pátek 10.6.2016 se konala největší konference o SEO a Besteto bylo při tom. V průběhu akce Twitter zaplavily twíty s užitečnými myšlenkami a informacemi s #seorestart, jak už to bývá zvykem na podobných konferencích.
Pojďme si shrnout, co obsahuje můj zápisník:
-
SEO je o obecné nalezitelnosti našeho webu.
-
Přístupy z mobilních zařízení rostou a mění se způsob vyhledávání a potřeb uživatelů. Na ulici hledají nejvhodnější obchod a v obchodě hledají informaci o produktu.
-
20% hledání u mobilních zařízení je přes „voice search“.
-
„DO“ fáze z matice SEE, THINK, DO, CARE, je pro SEO nejméně vhodná. Velká příležitost je v těch ostatních.
-
Page Rank slaví letos 20 let. Škoda, že to byly jeho poslední narozeniny.
-
Z výsledků vyhledávání pomalu mizí fulltextové výsledky a SEO strategii je nutné tomu přizpůsobit.
-
Poprvé „SEO zemřelo“ v roce 1997, ve stejný rok byla zaregistrována doména Google.com.
-
Udělat si přístupný web/e-shop pro mobilní zařízení je nejlevnější SEO
-
„Klasická reklama je lov s puškou, SEO je kladení pastí“.
-
Že weby neběží na https je historický omyl. Nyní ho pomalu napravujeme.
-
Když přecházíte z http na https a současně měníte strukturu URL adres, napřed proveďte přechod, chvíli počkejte, zkontrolujte a poté změňte strukturu URL.
-
Nemáte klíčové slova? Řešte témata! Klíčová slova do nich spadnou sama.
-
Po propojení Google Search Console a Google Analytics, budete mít klíčová slova na úrovni témat reportované i v GA.
-
Seznam nekontroluje sitemap.xml, když na ní není odkaz, například v robots.txt
-
Rychlost načítání webu ovlivňuje rychlost jeho indexace crawlery Seznamu.
-
Příchozí odkazy na web Seznamu stále nevadí.
-
Přesměrované odkazy přenáší veškerý linkjuice.
-
Geolokace pro Seznam.cz se zohledňuje například v našeptávači.
-
Rel=“canonical“ bere Google, jako doporučení. Pokud si Google myslí, že je stránka přínosná, indexuje ji.
-
Bude Seznam Webmaster Tools, jen ještě nevíme kdy.
SEO nebylo živější než teď!
Přidat komentář