Nové reklamní systémy od Amazonu a Facebooku a další marketérské novinky

Blýskání na bouřku v reklamě na internetu i české speciality. Podívejte se, co nás zaujalo z novinek konce srpna.

  • Podle statistik Heureky utratili zákazníci v e-shopech za první polovinu roku 2014 celkem asi 29 miliard Kč. Meziročně tato statistika zaznamenala 10% růst. Heureka v tomto týdnu spustila videoreklamu, mezi vyhledávači zboží zahájila útok na Vánoce jako první.
  • Mluvilo se o ukončení Google Authorship.
  • MailChimp letěl do vesmíru a dál promoval rozšiřování své automatizace.
  • Pan Mergado se rozepsal o postupech párování zboží na Heurece a využití vyhledávačů zboží při vstupu e-shopu na zahraniční trh.
  • Twitter Ads přišly do ČR.
  • Google ukázal svůj dron Wings.
  • Seznam.cz spustil novou verzi Sreality.cz.
  • Amazon koupil video platformu Twitch.
  • A diskutovalo se o tom, že jak Amazon, tak Facebook vyvíjejí vlastní reklamní systémy.

Přidat komentář