Sleviště.cz, co by o něm měly vědět e-shopy

Při sestavování reportů pro klienty mne uhodil do očí zánovní zdroj návštěvnosti e-shopů. Jmenuje se Sleviště.cz a protože jsou výsledky u některých e-shopů zajímavé, rozhodl jsem se o této službě zjistit podrobnější informace.

Sleviště.cz je satelit Hledejceny.cz

Portál Hledejceny.cz neustále pracuje na zdokonalování služeb pro své uživatele. Ne vždy je ale možné všechny funkce a myšlenky realizovat přímo na hlavní doméně www.hledejceny.cz. Jeho autoři proto připravili "boční" projekt, kde testují, jak uživatelé reagují na jejich nápady. Jmenuje se Sleviště.cz. Z počátku to byl jen nevýznamný satelit, co občas přivedl „nějakou“ návštěvnost a výsledky na Hledejceny.cz moc neovlivňoval. Postupem času ale rostl a nyní jsou e-shopy, u kterých přináší vyšší tržby, než samotné Hledejceny.cz.

Vyšší návštěvy i tržby!

Návštěvnost z tohoto zdroje je velmi zajímavá, ale má to i úskalí. Nejde ovlivnit. Nerozhodnete o tom, které produkty zde chcete zobrazovat, nejde nastavit cena za proklik a kredit se automaticky strhává z administrace Hledejceny.cz. Cena za proklik je zhruba 1,5,- Kč.

Návštěvnost i tržby se Vám zapíší do statistik v administraci Hledejceny.cz, ale sečte se i s návštěvností ze samotných Hledejcen, to komplikuje vyhodnocení. Tento zdroj musíte vyhodnotit až v Google Analytics.

Vyšší tržby e-shopu ze Sleviště.cz

Pokud byste s inzercí na Sleviště.cz, Hledejceny.cz či jiných vyhledávačích zboží potřebovali pomoci, napište nám. Rádi Vám pomůžeme.

Sleviště.cz

Náhled hlavní stránky Sleviště.cz.

 

Vladimír TrevisanVladimír pracuje v Bestetu na pozici výrobního ředitele. Stará se o celý výrobní tým a o klienty. Mimo práci se rád věnuje rodině, chilli papričkám a dobré muzice.

Sdílejte článek

Přidat komentář