(Ne)konference PPC reklama 2013

Získejte informace o novinkách, které připravují AdWords, Etarget a Sklik. Přijďte si podiskutovat s jejich pracovníky osobně!

Oč jde:

(Ne)konference o PPC reklamě, kde terčem diskuse budou sami provozovatelé reklamních systémů.

Pro koho je akce určena:

  • tvůrci webů a e-shopů,
  • aktivní firemní provozovatelé webů a e-shopů,
  • správci PPC reklamy a další marketingoví odborníci.

Příspěvky přednesou:

Termín, místo a cena:

Co můžete očekávat

Neformální setkání lidí, které prodej na internetu baví. Volně naváže na principy českých Barcampů a minulou nekonferenci o vyhledávání zboží, kdy odborný obsah vede nad marketingovými řečmi. Očekávejte více tvůrčí nálady a ochoty diskutovat, než klasickou „konferenci“.

Novinky sledujte průběžně na našem Twitteru.

 

Kapacita (ne)konference již byla naplněna. Registrovat se již není možné. Pokud o účast opravdu stojíte, sledujte náš Twitter. Pokud budou "last minute" místa informaci uveřejníme zde.