Zboží.cz mění výpis nabídek v detailech produktů

Od čtvrtka 20. 4. 2017 se mění výpis nabdek e-shopů v produktových detailech e-shopů. Výpis se přiblíží tomu, na co jsme zvyklí z Heureky.

Jak změnu komentuje Zboží.cz

Co všechno se změní a proč, si můžete přečíst ve zprávě od Zboží.cz:

„Hlavní změna spočívá v počtu zobrazených nabídek produktu. Namísto dosavadních sedmi pozic budou první tři k dispozici pro aukci, dalších pět se bude řadit podle ceny od nejlevnější,“ představuje hlavní novinku Milan Šmíd, manažer Zboží.cz

„Naším cílem je poskytnout všem e-shopům stejnou možnost ovlivnit svoji pozici v detailu produktu. Proto budou pořadí na prvních třech příčkách ovlivňovat vedle samotného CPC také čtyři faktory kvality. Do něj vstupuje to, jaký má e-shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladovou dostupnost, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu a v neposlední řadě hodnocení e-shopu jeho klienty,“ popisuje Milan Šmíd princip, který má za úkol zkvalitnit výsledky nabídek na Zboží.cz tak, aby lidé dostávali na první dobrou na výběr nejen mezi samotnými nabídkami ale také mezi těmi nejspolehlivějšími e-shopy. „Slibujeme si od toho transparentnější zobrazování nabídek v detailu produktu, které pomůže zejména středním a menším e-shopům, které se dosud v detailu produktu pohybovaly například na 8. až 10. pozici a zároveň poskytují vysokou úroveň zákaznického servisu,“ přibližuje Šmíd.

Jednou z hlavních rolí Zboží.cz je, vedle poradenství a inspirace, poskytnout lidem možnost jednoduchého a rychlého srovnání cen. „Z toho důvodu budeme na čtvrté až sedmé pozici zobrazovat ty nejlevnější nabídky. Samozřejmě zde klademe důraz na jejich zřetelné oddělení v detailu produktu tak, aby se  mezi nimi lidé mohli jednoznačně orientovat,“ říká Šmíd.

Na tuto úpravu bude bezprostředně navazovat nové hodnocení e-shopů, které v tomto zobrazení bude mít mezi faktory zatím nejmenší váhu. Důvod popisuje Milan Šmíd: „Abychom dokázali e-shopům zajistit férové podmínky, proto na kvalitním sběru hodnocení intenzivně pracujeme.“

Pro připomínky i otázky je všem zájemcům k dispozici známá adresa zbozi@firma.seznam.cz.

Co změna přinese e-shopům z pohledu Besteta

Co přinese změna e-shopům a návštěvníkům Zboží.cz, se teprve uvidí. Tato změna ale dává smysl a věřím, že bude přínosem. Zatím se můžete podívat na náhled na obrázklu. Ve čtvrtek odpoledne případně v pátek už bude novinka viditelná pro všechny uživatele Zboží.cz.

Zboží.cz - nový vzhled detailu produktu

Vladimír Přichystal

Vladimír pracuje v Bestetu jako obchodního ředitel. Stará se o to, aby bylo ve výrobním týmu na čem pracovat. Články píše různé - o zbožácích, marketingu nebo taky o tom, co se děje ve světě. Velmi rád komunikuje s lidmi, věnuje se rodině a svým projektům.

Sdílejte článek

Přidat komentář