Marketingové novinky – Sklik spouští dynamický retargeting pro všechny e‑shopy

Tento týden, ne-li tento měsíc je jednou z největšších novinek spuštění dynamického retargetingu od Skliku pro všechny e‑shopy. Co se událo ve světe marketingu dál?

  • Sklik a spuštění dynamického retargetingu. Co umí? Díky propojení s feedem na Zboží.cz není potřeba upravovat retargetingový kód, nebo zadávat inzeráty a nahrávat bannery a tak se vždy zobrazuje aktuální nabídka s akutální cenou.
  • Ve Zboží.cz umožňují řadit do kategorií i samostatné nabídky. Jak ale vyhodnocovat proklikovost?
  • V Heureka.cz upravují sekci “Kalendáře” a to může mít za následek vypadnutí nabídky z katalogu. Nebojte, bude to jen na krátký čas. 
  • V Elektronické evidenci tržeb se dějí úpravy, na které si dejte pozor. 
  • Rady z Newsfeedu k odstartování mezinárodní kampaně na Facebooku. 
  • Pokud jste začínající copywriter a hledáte inspiraci pro zlepšení, tak můžete zkusit video rozhovor a článek s tipy od Jirky Rosteckého a Radky Legerské.
  • Jak se nám líbil ShopCamp? To si můžete přečíst ve článku sluníčkáře a hejterky.
  • Tipy na přípravu Vánočního období najdete na blogu, ale pokud byste rádi tipy k Vánočním PPCčkům, tak Jirka napsal několik řádků.
  • Rádi vám pomáháme, to víte. Konzultace samo sebou stále plánujeme a vymýšlíme, v čem všem bychom vám mohli pomoct. Občas si ale necháme rádi pomoct a poradit i my a to je jeden z důvodů, proč jsme pozvali Katku, obchodní ředitelku Shoptetu, za námi do Brna na “Rady e‑shopům”. Jednoduše budeme vyzvídat co v Shoptetu zvládlo a co plánují. Pokud provozujete e‑shop a rádi byste vyzvídali s námi, tak se stavte na večerní pokec i vy! 
  • Recenze a tipy na používáni aplikace Bidding fox od naší marketingové konzultantky Katky.
23. 09. 2016

Komentáře (0)

Přidat komentář

Odesláním formuláře souhlasíte s všeobecnými obchodními podmínkami služeb Besteto.
Váš komentář podléhá ruční kontrole.