Marketingové novinky: nové cílení reklamy na Facebooku a hrozba pro Rohlik.cz

O slovo se hlásí červenec a s ním i první marketingové novinky tohoto měsíce. Co se děje?

  • V Bestetu jsme vydali článek o 7 online aplikacích, které ulehčují (nejenom) copywriterský život.
  • Konečně si můžete pustit videozáznamy přednášek z Nekonference 2017.
  • E-shopy na Zboží.cz budou moct inzerovat skrze bannery. Chytají se rovnou dva formáty a to pro mobily a desktopy.
  • Mergado si povídalo o PPC reklamách s Honzou Klementou.
  • Marketing je důležitý i na univerzitách. Své o tom ví brněnské VUT, které se snaží přilákat k technickým oborům ženy. Za svou kampaň získalo ocenění EUPRIO za nejlepší univerzitní marketing.
  • Mall Group se spojuje s Košík.cz a má ambice stát se jedničkou na trhu v online prodeji potravin. Co na to Rohlik.cz? Samozřejmě doufá, že se mu to nepodaří.
  • 7 rad pro začínající podnikatele přináší Tyinternety.cz. Moudra čerpají z akce Founders2Founders.
  • Chystáte se na WebExpo 2017? Podle Czechcrunch.cz má dorazit až 80 řečníků.
  • Naskenujte obličej a odemknete iphone. Takto zní tip na inovaci, kterou má mít nejnovější "jablko", které Apple v září vypustí na trh.
  • Newsfeed.cz napsal o tom, že Facebook nově umožní cílit reklamu na všechny členy domácnosti a že správci stránek mají hned několik novinek, které můžou využívat.

A novinka v Bestetu? Ježíšek k nám chodí i v červenci. Tedy přesněji ten čokoládový.

Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.

V Bestetu jako copywriterka dohlíží na to, aby se všechno, co má písmenka, dobře četlo. Kromě psaní má také ráda zpěv a dobré jídlo.

Sdílejte článek

Přidat komentář