Blog o marketingu na internetu

Chcete vědět, co je u nás nového? Na našem blogu přinášíme nejen informace o tom, co se děje ve firmě nebo jaká chystáme školení. Najdete tu také zajímavé novinky z našeho světa – povíme vám o všem, co nás v internetovém marketingu zajímá.

Ano, hned dvě zásadní novinky zazněly v titulku - Nekonference proběhne v jiném termínu, než který jsem oznamoval pře pár týdny. Příčinou je kolize s akcí Seznam.cz. Druhou novinkou je přesun do brněnského klubu Mersey. Na to pozor, ať nepřijdeš na špatné místo - je to jiný klub, než kde proběhly předchozí ročníky!

Nekonference 2017

V úterý 18. dubna 2017 přivítala Nekavárna Lukáše Pítru, který si pro nás připravil přednášku o rešerších pro psaní PPC inzerátů. Přednáška to byla parádní a osobně ji hodnotím velice vysoko. Nebyl jsem sám protože při odchodu jsem pochval slyšel hned několik. Proč? Snad proto, že Lukáš spojil PPC reklamu s pohledem byznys stratéga a zasadil inzeráty do širšího kontextu potřeb zákazníků, fungování byznysu či marketingové komunikace značek.

Lukáš Pítra "Na stojáka"

Od čtvrtka 20. 4. 2017 se mění výpis nabdek e-shopů v produktových detailech e-shopů. Výpis se přiblíží tomu, na co jsme zvyklí z Heureky.

Zboží.cz - logo

Téměř každý je zná, ale málokdo naplno využívá jejich potenciál. Připravili jsme pro vás proto 5 příkladů využití vlastních sloupců Google AdWords, které vám mohou usnadnit práci s inzercí.

AdWords, vlastní sloupce v administraci

Ve čtvrtek 15. března 2017 přivítala Nekavárna účastníky čtvrtého PPC na stojáka. Jirka Homola vystoupil s prezentací 30 tipů pro správu PPC reklamy o kterých se často nemluví. Nakonec slibovaných 70 slajdů stihl za necelých 90 minut a pak už se brněnští pépécéčkaři družili u baru.

PPC na stojáka, ilustrace

Původně to mělo být jen takové všední ohlédnutí za novinkami z naší branže. Jenže z týdenní frekvence tak nějak přerostla v měsíc a tak mám pro vás zajímavostí pořádnou várku. A to mi v zásobníku zbyly ještě nějaké na příště.

Ilustrace Co se děje

Při sestavování reportů pro klienty mne uhodil do očí zánovní zdroj návštěvnosti e-shopů. Jmenuje se Sleviště.cz a protože jsou výsledky u některých e-shopů zajímavé, rozhodl jsem se o této službě zjistit podrobnější informace.

Logo Sleviště.cz

Kdysi bývalo v módě psát na blog představení nástrojů a aplikací, které dotyčný odborník používá. Vedl jsem na toto téma nedávno řeč a rozhodl vše popsat. Nebudu ovšem psát o Screaming Frogu, Majestic nebo Monitor Backlinks, které používají naši marketingoví konzultanti např. pro SEO, ale zaměřím se výhradně na nástroje, které používají naši specialisté vyhledávačů zboží. O tom se totiž tolik nemluví.

Besteto love

V úterý 14. února 2017 jsme se sešli v Nekavárně na akci PPC na stojáka #3. Přečtěte si, co mě nejvíc zaujalo z přednášky Michala Filípka (Business Factory) na téma Produktové kampaně na Facebooku.

PPC na stojáka a ROI Hunter

Michal Filípek vystoupil na PPC na stojáka #3. Přednášel o produktových kampaních DPA na Facebooku, nástroji ROI Hunter i o tom, jak v agentuře Business Factory spravují kampaně klientů. Podívejte se na Michalovu prezentaci a fotky z akce.

PPC na stojáka Brno, ilustrace

Stránky