5 tipů na vlastní sloupce v AdWords

Téměř každý je zná, ale málokdo naplno využívá jejich potenciál. Připravili jsme pro vás proto 5 příkladů využití vlastních sloupců Google AdWords, které vám mohou usnadnit práci s inzercí.

Vlastní sloupce Google AdWords

Jednotlivé příklady popíši vždy stručně. Několika slovy a náhledem z administrace AdWords.

PNO – podíl nákladů na obratu

Vypočte podíl nákladů na obratu inzerce. Hodí se pro rychlý přehled o efektivitě reklamy.

Vlastní sloupce Adwords - PNO

Zisk / Ztráta při určité marži

Vypočítá odhad marže e-shopu a od ní odečte cenu inzerce. Výsledkem je odhad zisku či ztráty z inzerce a hodí se pro posouzení rentability reklamy.

Vlastní sloupce Adwords - Zisk / Ztráta

Registrace k odběru newsletteru, registrace do soutěže atd.

Nový sloupec Vám umožní snadno sledovat další typy konverzí. Například registraci do e-mailového newsletteru.

Vlastní sloupce Adwords - Registrace

Volání z mobilní reklamy

Sloupec sleduje počet volání z vašich mobilních reklam. Vy tím snadno rozšíříte přehled o výsledcích reklam, kde volání je důležitým typem cíle.

Vlastní sloupce Adwords - Konverze, volání reklam

Převod nákladů / tržeb z Kč na Eura

Pomáhá mi s lepším přehledem při práci s účtem v cizí měně.

Vlastní sloupce Adwords - Převod

Zamyšlení nad vlastními sloupci Google AdWords závěrem

Tvorba vlastních sloupců je snadná, proto se nebojte do ní pustit. Pomohou vám lépe pracovat s daty a především...

...zefektivní vaši práci.

Lukáš je PPC specialista. Práce ho baví, rád se nechává certifikovat a ještě raději chodí na marketingové akce. Když zrovna neoptimalizuje kampaně, tak ho můžete potkat v dobré asijské restauraci nebo s knížkou v ruce.

Sdílejte článek

Přidat komentář

You must have Javascript enabled to use this form.