Marketingové novinky: přejmenovaný svátek a negativní reklama jako lákadlo pro zákazníky

Týden utekl jako voda a my přinášíme další marketingové novinky. Dočtete se třeba o tom, že i negativní reklama dokáže docela dobře vydělat. Anebo že se jako firma můžete snažit přejmenovat celosvětově uznávaný svátek. 

  • Zamávejte papírovým návodům. Odteď si je můžete kdykoliv stáhnout přímo z Heuréky. Napsali jsme o tom v našem článku a přiložili i pár obrázků, tak na ně nezapomeňte mrknout.
  • Milka se rozhodla, že název svátku "Den matek" zní příliš odtažitě a snaží se ho přejmenovat na Den maminek. Obratně toho využívá třeba na sociálních sítí.
  • Shoptet napsal, jaké jsou u nich novinky. Odteď můžou uživatelé využít například informační proužek, který oznamuje všechny důležité změny (například slevovou akci), které by zákazníci neměli přehlédnout.
  • Čtyři otázky a čtyři odpovědi, které se točí okolo zbožáků. Přesně takový článek jsme si pro vás v Bestetu tento týden připravili. Tak si ho nezapomeňte přečíst, ať jste zase o něco chytřejší.
  • Negativní reklama je taky reklama. Potvrzují to aerolinky United. I přes veškeré skandální zprávy, jako mrtvý králík v zavazadlovém prostoru nebo zákaz legín, společnosti narostl počet zakoupených letů a její akcie se dostaly rekordně vysoko. 
  • Brněnskému startupu Flatio se daří. Vymysleli platformu, na které nabízejí krátkodobé pronájmy (po dobu jednoho až šesti měsíců). Za první rok svého působení se jim povedlo zprostředkovat více než 24 tisíc nocí.
  • MladýPodnikatel.cz si tentokrát povídal s webovým analytikem Michalem Blažkem o tom, zda firmy (ne)umí spolupracovat s webovými analytiky a proč tomu tak je.
  • Mergado píše o PPC reklamách. A jak upozorňuje Káťa Šmajzrová, jedná se o kombinaci s netušenými možnostmi. Tak je objevte!
  • Jirka Rostecký nás tento týden zásoboval samými zajímavými rozhovory. S Gabkou Koščovou si povídal o tvorbě obsahu i o tom, jak se jí pracuje na dálku z Asie.
  • iTunes si nově jako samostatnou desktopovou aplikaci můžou uživatelé pořídit v Microsoft Store.

A to je ze světa marketingu pro tento týden vše. Těšte se s námi na další várku zase v pátek!

Chtěli byste, aby vám žádný článek z našeho blogu neutekl? Řekněte si o Besteto newsletter, rádi vám ho pošleme.

V Bestetu jako copywriterka dohlíží na to, aby se všechno, co má písmenka, dobře četlo. Kromě psaní má také ráda zpěv a dobré jídlo.

Sdílejte článek

Přidat komentář